BrandRo este un eveniment dedicat brandurilor romanesti, proprietarilor acestora si celor care pun umarul la construirea lor. In cadrul acestuia se lanseaza rezultatele studiului celor mai puternice 100 de branduri romanesti si cartea cu acelasi nume, doua proiecte originale prezentate si realizate de revista Biz impreuna cu Unlock Research.
BrandRo, topul "100 cele mai puternice branduri romanesti", aflat la cea de a noua editie, masoara “puterea” marcilor romanesti din perspectiva investitiei de incredere si afectivitate care le este acordata de catre consumatori, fara a lua in calcul indici financiari si comerciali. Studiul are la baza 1.000 de interviuri online si este reprezentativ la nivel urban, la nivel de regiune, grad de urbanizare, impartire pe sex si varsta a populatiei intre 18 si 55 de ani. Importanta unei marci pentru consumator a fost masurata cu ajutorul metodologiei MaxDiff (Maximum Differentiation Scaling) si toate analizele au fost realizate la nivel de categorie, in total avand 10 categorii de produse. Respondentii au realizat alegeri intre calupuri de marci, respectiv au ales care este cea mai importanta si care este cel mai putin importanta marca pentru ei.
Acestia au facut alegeri multiple intre combinatii unice de marci. In urma acestor alegeri a fost calculat un indice de preferinta pentru fiecare marca care ulterior a fost analizat impreuna cu indicele de importanta al fiecarei categorii in parte, obtinandu-se astfel topul final. Performanta marcilor romanesti este masurata in baza a trei indicatori: importanta marcii, gradul de utilizare si notorietatea ei. O marca este cu atat mai puternica din perspectiva romanismului cu cat reuseste sa-si mentina pozitia in top, indiferent de fluctuatiile socio-economice specifice ultimilor ani. Romanii au fost intrebati si cum sunt marcile romanesti, iar raspunsul a fost ca marcile romanesti sunt naturale, cu traditie, accesibile, la un pret bun, durabile si originale.
Apa minerala este o categorie cu traditie in Romania, ramanand o piatra de temelie pentru ceea ce inseamna branduri romanesti si unul dintre lucrurile care au reusit sa ne duca peste hotare, fiind recunoscuta atat din punctul de vedere al calitatii, cat si al traditiei indelungate. Regina apelor minerale
Borsec este un brand cu o traditie de peste 212 ani, ce a reusit sa se impuna prin calitatea deosebita, fiind o veritabila valoare nationala.
Ultimele NOUTATI
ANAF se pregateste de controale masive in aceste magazine: ce marfa atrage inspectorii la usa ta
Cum poti ajunge sa fii raportat in Biroul de Credit si sa te refuze toate bancile: exemple clare de situatii
Cum se foloseste corect un card de credit, pentru cumparaturi, ca sa nu ajungi sa platesti dobanzi uriase
Tichete gratis de la stat pentru masa de Paste. Doar o cerere e necesara si banii vin la usa prin postas
Kovesi, sefa EPPO, a dat ordin sa se faca perchezitii la niste functionari publici din Romania: ar fi furat 160.000 de euro din fonduri europene
Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit. Zilnic in Inboxul tau.
Partenerii nostri
Ce le oferiti angajatilor de Paste: cadouri sau prime? Diferentierea e importanta pentru Fisc!
Venituri valorificate prin noua lege a PENSIILOR - Atentie la adeverinta de vechime!
Impozitul minim pe cifra de afaceri: studiu de caz privind modul de calcul pentru IMCA
SAGA: ce pasi trebuie sa urmati pentru generare si transmitere e-Facturi
Venituri din activitati de infrumusetare: GHID ANAF privind obligatiile declarative si de plata