Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Borsec, cel mai puternic brand romanesc


Borsec, cel mai puternic brand romanesc
de la 14 Sep. 2018
Borsec, cel mai puternic brand romanesc
Tags: apa mineralaborsecapa plata

Borsec este, din nou, cel mai puternic brand autohton, potrivit Topului 100 al celor mai puternice branduri romanesti, lansat de Biz și compania de cercetare Unlock Research. Borsec este liderul brandurilor romanesti, ocupand prima pozitie in top, fiind un brand iubit și apreciat de consumatori


BrandRo este un eveniment dedicat brandurilor romanesti, proprietarilor acestora si celor care pun umarul la construirea lor. In cadrul acestuia se lanseaza rezultatele studiului celor mai puternice 100 de branduri romanesti si cartea cu acelasi nume, doua proiecte originale prezentate si realizate de revista Biz impreuna cu Unlock Research.

BrandRo, topul "100 cele mai puternice branduri romanesti", aflat la cea de a noua editie, masoara “puterea” marcilor romanesti din perspectiva investitiei de incredere si afectivitate care le este acordata de catre consumatori, fara a lua in calcul indici financiari si comerciali. Studiul are la baza 1.000 de interviuri online si este reprezentativ la nivel urban, la nivel de regiune, grad de urbanizare, impartire pe sex si varsta a populatiei intre 18 si 55 de ani.
Importanta unei marci pentru consumator a fost masurata cu ajutorul metodologiei MaxDiff (Maximum Differentiation Scaling) si toate analizele au fost realizate la nivel de categorie, in total avand 10 categorii de produse. Respondentii au realizat alegeri intre calupuri de marci, respectiv au ales care este cea mai importanta si care este cel mai putin importanta marca pentru ei.

Acestia au facut alegeri multiple intre combinatii unice de marci. In urma acestor alegeri a fost calculat un indice de preferinta pentru fiecare marca care ulterior a fost analizat impreuna cu indicele de importanta al fiecarei categorii in parte, obtinandu-se astfel topul final. Performanta marcilor romanesti este masurata in baza a trei indicatori: importanta marcii, gradul de utilizare si notorietatea ei.
O marca este cu atat mai puternica din perspectiva romanismului cu cat reuseste sa-si mentina pozitia in top, indiferent de fluctuatiile socio-economice specifice ultimilor ani. Romanii au fost intrebati si cum sunt marcile romanesti, iar raspunsul a fost ca marcile romanesti sunt naturale, cu traditie, accesibile, la un pret bun, durabile si originale.

Apa minerala este o categorie cu traditie in Romania, ramanand o piatra de temelie pentru ceea ce inseamna branduri romanesti si unul dintre lucrurile care au reusit sa ne duca peste hotare, fiind recunoscuta atat din punctul de vedere al calitatii, cat si al traditiei indelungate. Regina apelor minerale

Borsec este un brand cu o traditie de peste 212 ani, ce a reusit sa se impuna prin calitatea deosebita, fiind o veritabila valoare nationala.




Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.
Manager


Newsletter zilnic GRATUIT
Protectia Datelor cu Caracter Personal
Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Manager.ro pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016
Top imagine

Comentarii

0 comentarii


Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Top imagine
Newsletter zilnic GRATUIT
Protectia Datelor cu Caracter Personal
Aboneaza-te la newsletterul Manager.ro si primeste ultimele noutati pe email.

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit  "Protectia Datelor cu Caracter Personal".


Cele mai citite stiri




Advertisement
Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.
Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare, Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT Raportul Special:

Protectia Datelor cu Caracter Personal


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016