Cand incep lucrarile la autostrada Nadlac-Arad
cnadnrautostradaaradastaldimax boegl
Noul constructor al primului lot din autostrada Nadlac - Arad, asocierea Astaldi - Max Boegl, va incepe lucrarile cel mai devreme in luna aprilie, potrivit Agerpres.
Reprezentantii constructorului primului lot din autostrada Nadlac-Arad au declarat ca in aceste zile se efectueaza organizarea de santier, iar cel mai probabil in luna aprilie vor demara lucrarile.
Danut Dascalu, director adjunct al santierului, a precizat ca acum se deruleaza o evaluare a lucrarilor realizate de Romstrade si a degradarilor care au aparut in perioada in care santierul a fost abandonat, dupa rezilierea contractului cu fostul constructor.
Noul constructor va reproiecta sase pasaje de legatura cu drumuri judetene si agricole, fara sa schimbe locurile de amplasare a acestora.
Conform reprezentantului constructorului, reproiectarea acestor obiective este programata sa dureze pana in luna iunie.
Chestionat daca va putea fi respectat termenul de incheiere a lucrarilor, decembrie 2014, Danut Dascalu a declarat ca acest proiect va fi finalizat la timp. Autostrada Nadlac-Arad a fost impartita in doua loturi, pe o distanta de 39 de kilometri.
Potrivit sursei citate, primul lot a fost adjudecat de consortiul romano - portughez Romstrade-Monteadriano Engenharia e Construcao-Donep Construct, pentru 382,9 milioane lei, iar lotul al doilea (16,6 km) de compania germana Alpine Bau, pentru 411,4 milioane lei.
CNADNR a reziliat in 2012, contractul pentru primul tronson, din cauza ca lucrarile au intarziat foarte mult, iar anul trecut a reziliat si contractul de executie a lotului 2, dupa ce firma Alpine Bau a falimentat.
Imediat dupa aceea, CNADNR a atribuit consortiului italo - german Astaldi - Max Boegl un contract de 69 milioane de euro,cu TVA, pentru finalizarea primului tronson al autostrazii Nadlac - Arad, care fusese inceput de constructorul Romstrade.