Carlsberg: Profit dublu pana in 2015
carlsbergprofitberevanzareprofitmarketingconsumatorbrandpiata
Carlsberg intentioneaza sa se repozitioneze la nivel mondial, pentru a stimula vanzarile si a-si dubla profitul pana in anul 2015.
Campania de marketing se va desfasura si in Romania, incepand cu luna mai. Carlsberg detine brandurile de bere Carlsberg, Tuborg Kronenbourg si San Miguel si a incasat in 2010 un profit de 1,87 de miliarde de dolari, precizeaza
dailybusiness.ro.
Carlsberg va insista, in promovarea sa, asupra istoriei si valorilor brandului. Producatorul doreste sa "seduca" o noua generatie de consumatori. Carlsberg va apela in acest sens la un nou slogan: "That calls for a Carlsberg".
Marca de bere vrea sa se reinventeze. Ambalajul va capata alta forma. Mai mult, canalele de distributie vor fi diversificate. Carlsberg este prezenta in Romania inca din 2001, prin URBB. Berea ajunge pe 140 de piete de pe glob.