Ce retailer de mobila a vandut produse in valoare de 52.000 de euro in cadrul unei licitatii
kikalicitatiemobilierformularevenimentmagazinclienti
Dupa prima editie de succes organizata la inceputul acestui an, retailerul de mobilier si decoratiuni kika Romania a organizat, in weekend-ul 28-29 iunie, cea de-a doua licitatie cu vanzare in magazin, pentru peste 500 de produse.
Articolele astfel vandute – canapele, mese, birouri, scaune, covoare, vitrine, biblioteci, paturi, pernute, tabureti, veioze, mobilier de baie, bucatarii si multe produse din piele - au putut fi achizitionate cu discount de pana la 90% din pretul initial.
Astfel, valoarea initiala a produselor vandute de kika a fost de 1 milion de lei, valoarea de vanzare in cadrul licitatiei fiind de 230.000 de lei.
Aceasta actiune face parte din strategia kika de fidelizare a clientilor, de crestere a traficului in magazin si de consolidare a pozitiei companiei pe piata amenajarilor interioare.
“Am vrut sa le oferim clientilor nostri fideli atat o experienta inedita cat si oportunitatea de a beneficia de discounturi mari la produse. Dupa succesul primului eveniment, la care au participat peste 300 de persoane, am organizat cea de-a doua editie, in care am venit cu un numar mai mare de produse, de peste 500, fata de 300 la editia anterioara. Din cifrele obtinute dupa organizarea primei licitatii, traficul in magazin a inregistrat o crestere, cumparatorii fiind convinsi de calitatea produselor noastre ”, a declarat Akos Forras, country manager kika Romania, Cehia, Ungaria si Slovacia.
Licitatia a fost comunicata anterior evenimentului doar abonatilor newsletterului kika si fanilor paginii de Facebook kika Romania. Acestia vor beneficia si pe viitor de oferte atractive.
In cadrul licitatiei, de exemplu, o canapea extensibila a avut un pret de adjudecare de 450 lei, pretul initial fiind 1.890 lei, o vitrina partial din lemn masiv a fost licitata pentru 400 de lei, pretul initial fiind de 3.290 lei, o canapea din piele a fost licitata pentru 1.700 de lei, pretul initial fiind 4.690 lei.
In medie, produsele au fost cumparate cu reduceri cuprinse intre 50-90%, cel mai mare discount fiind obtinut pentru covoare persane, de la 12.000 de lei la 1.500 – 2.000 de lei.
La fel ca si la prima editie, licitatia a fost stransa, o parte dintre cei inscrisi fiind prezenti in ambele zile ale evenimentului. Clientii magazinului au licitat hotarati pentru produsele preferate, petrecand ore in sir in magazin pentru a le obtine.
Astfel, articole pe care consumatorii le-au dorit dar au amanat sa le cumpere au putut deveni ale lor intr-o sesiune de licitatie ce s-a desfasurat timp de doua zile. Romanii pun tot mai mult accent pe distractie si amuzament acasa, concentrandu-se pe investitii in amenajarea bucatariilor, a livingului, baii sau holului. De aceea, cele mai licitate produse au fost si de data aceasta canapelele, mesele de bucatarie extensibile dar si mobilierul de exterior.
Participarea a fost gratuita, doritorii putandu-se inscrie atat onlie prin completarea unui formular, cat si cu doua ore inainte de inceperea licitatiei.