Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Cum arata pe hartie Magistrala 6 de metrou


Cum arata pe hartie Magistrala 6 de metrou
de la 08 Dec. 2016
Cum arata pe hartie Magistrala 6 de metrou
Tags: magistrala 6 metroumetro otopeni

Indicatorii tehnico-economici pentru Magistrala 6 de metrou - Gara de Nord - Aeroport Otopeni au fost aprobati, astazi, printr-o Hotarare de Guvern, promovata de Metrorex si Ministerul Transporturilor.

Magistrala 6 realizeaza extinderea retelei actuale de metrou din statia 1 Mai pana la Aeroportul International "Henri Coanda" pe o lungime de 14,2 km si cu o capacitate de transport de 50.000 de calatori/ora. Magistrala urmeaza sa asigure legatura directa intre Gara de Nord si Aeroportul Otopeni.
 
Termenul estimat de incepere a lucrarilor este a doua jumatate a anului 2017, iar durata de executie este de 48 de luni.
 
Valoarea totala a investitiei este de 5,9 miliarde de lei (TVA inclusa). 
 
Finantarea se va realiza din acordul de imprumut incheiat intre Guvernul Romaniei si Agentia Japoneza pentru Cooperare Internationala (JICA), din fonduri externe nerambursabile prin Programul Operational Infrastructura Mare (POIM) 2014-2020 si de la bugetul de stat.
 
Traseul va avea 12 statii, iar amplasarea acestora va fi urmatoarea:
 
1. Statia Pajura -  in lungul caii ferate, in ampriza strazii Baiculesti.
 
2. Statia Expozitiei - in cadrul ariei delimitate de Bulevardul Expozitiei, Bulevardul Poligrafiei si strada Parcului, in proximitatea complexului expozitional Romexpo.
 
3. Statia Piata Montreal - de-a lungul Bulevardului Marasti, intre cele doua pasaje subterane auto dinspre Drumul National Bucuresti-Ploiesti catre Bulevardul Marasti, respectiv Șoseaua Kiseleff, in proximitatea Parcului Herastrau si a cladirii Presei Libere.
 
4. Statia Gara Baneasa - adiacent Drumului National Bucuresti - Ploiesti, pe espalanada din fata Garii CFR Baneasa.
 
5. Statia Aeroportul Baneasa - adiacent Drumului National Bucuresti - Ploiesti, in proximitatea aeroportului Baneasa.
 
6. Statia Tokyo - de-a lungul Drumului National Bucuresti - Ploiesti, in proximitatea Complexului Comercial Baneasa.
 
7. Statia Washington - adiacent Drumului National Bucuresti - Ploiesti, in zona intersectiei acestuia cu strazile Jandarmeriei si Bulevardul Liviu Librescu, in zona Institutului de Meteorologie, in zona de Est a podului rutier.
 
8. Statia Paris - de-a lungul Drumului National Bucuresti - Ploiesti, in nordul strazii Aleea Padina, in proximitatea Liceului Francez Anna de Noailles si a Tiriac Auto Service.
 
9. Statia Bruxelles - de-a lungul Drumului National Bucuresti-Ploiesti, la Nord  de linia de centura a Capitalei, in dreptul piciorului pasajului rutier de subtraversare a caii ferate de centura inspre orasul Otopeni.
 
10. Statia Otopeni - in orasul Otopeni, de-a lungul strazii Calea Bucurestilor la intersectie cu strada 23 August.
 
11. Statia Ion I. C. Bratianu - in lungul strazii Calea Bucurestilor, intre strazile Zborului si Nicolae Grigorescu.
 
12. Statia Aeroportul Otopeni - sub parcarea aferenta Aeroportului International Henri Coanda-Otopeni.
 
Obiectivele generale ale Proiectului se aliniaza cu Strategia Europa 2020: un transport modernizat si sustenabil la nivel urban, promovarea dezvoltarii economice si imbunatatirea calitatii mediului.
 
Aceasta magistrala va permite legarea directa intre Gara de Nord si Aeroport Otopeni, fara transbordarea calatorilor prin schimbarea peroanelor si a trenurilor.
 
De asemenea, va putea fi asigurat accesul direct al calatorilor in intreaga retea de metrou prin statia existenta Basarab 1-2. Amplasarea statiilor de metrou va fi realizata in punctele de maxim interes al calatorilor, dar va permite si dezvoltarea economica a zonelor.
 
Proiectul este inclus in Planul de Mobilitate Urbana Durabila Bucuresti - Ilfov.

Senior Editor Manager.ro


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 2 voturi.
Manager


Newsletter zilnic GRATUIT
Protectia Datelor cu Caracter Personal
Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Manager.ro pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016
Top imagine

Comentarii

0 comentarii


Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Top imagine
Newsletter zilnic GRATUIT
Protectia Datelor cu Caracter Personal
Aboneaza-te la newsletterul Manager.ro si primeste ultimele noutati pe email.

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit  "Protectia Datelor cu Caracter Personal".


Recomandari MANAGER.RO


Cele mai citite stiri




Advertisement