“Apetitul pentru tehnologie este un factor care continua sa determine alegerile cumparatorilor, aceasta tendinta mentinandu-se de anul trecut“, a declarat Dragos Sirbu, CEO Flanco Retail.
“Clientii opteaza acum mai frecvent si cu mai mare incredere pentru televizoare cu diagonale tot mai mari, cu ecrane full HD, dar si 4K - UHD. Tendinta este sustinuta, pe de o parte, de reducerea preturilor pentru noile tehnologii, si pe de alta parte, de beneficiile evidente ale acestora: rezolutiile excelente, luminozitatea si claritatea imaginilor pe noile ecrane, ce permit vizionarea de la distante relativ mici in conditii exceptionale. “
in afara caracteristicilor legate strict de calitatea imaginii, clientii companiei s-au indreptat si catre produsele cu functii complexe. Daca in prima jumatate a lui 2013, ponderea vanzarilor de TV-uri smart era de 40% in piata, iar la Flanco de 45% (valoric), anul acesta Flanco a crescut semnificativ pe aceasta categorie si se mentine in continuare peste media pietei, ponderea fiind de 68% (Flanco) vs 55% (piata).
”Datele de vanzari arata clar ca publicul este din ce mai informat si, cu o consiliere specializata in magazine, cumparatorii aleg produse cu functii complexe si tehnologii avansate, datorita beneficiilor acestora” adauga Dragos Sirbu.
Compania estimeaza ca piata va ajunge, in curand, la vanzari de 1000 de unitati pe luna, in categoria UHD/4k, propunandu-si sa obtina 22% din aceasta cifra. Estimarea vine pe un trend ascendent al pietei si tinand cont de diversificarea modelelor de produse expuse la raft, promotiile atractive si cele mai avantajoase oferte de creditare dedicate acestei categorii.
Cresterea obtinuta de Flanco Retail in primele luni ale anului pe total piata de televizoare este sustinuta si de acest segment, reflectand strategia companiei de a creste constant si profitabil, prin facilitarea accesului clientilor la cele mai noi tehnologii.
“La Flanco, venim cu servicii unice pe piata de retail electroIT din Romania, cum este programul de fidelitate Mereu Flanco si facem tehnologia mai accesibila, prin oferte speciale si prin servicii de finantare avantajoasa, cum este cazul programelor de rate fara dobanda. Consilierii nostri de vanzari sunt pregatiti cu solutii alternative, astfel ca toti clientii Flanco sa poata alege acele produse fiabile si performante, pe care si le permit“, a mai spus Dragos Sirbu.