Descopera comoara orasului Praga, marketing experiential in noua campanie pentru Staropramen, dezvoltata de Lowe&Partners
pragaconceptberemarketingcomoaraconsumatori
"Legenda ne spune ca o printesa a ascuns o comoara ce nici pana astazi nu a fost gasita. Fii tu cel care o descopera!" De la aceasta premisa a plecat conceptul creativ dezvoltat de echipa Lowe&Partners pentru noua campanie a brandului de bere pragheza Staropramen, "Descopera comoara orasului Praga".
Astfel, campania promotionala Staropramen ce se desfasoara in perioada 5 august - 29 septembrie 2013, invita la un Quest, un treasure hunt care ii poate aduce pe cei care raspund provocarii chiar la Praga, sa plece ei insisi pe strazile orasului, in cautarea comorii ascunse.
Mecanismul promotiei consta in introducerea codurilor unice de sub capacul sau cheita oricarui produs Staropramen pe site-ul www.comoaradinpraga.ro sau prin sms, la 1779. La introducerea a 8 coduri, se intra automat in tragerea la sorti, unde se poate castiga una din cele cinci excursii la Praga. Fiecare cod devoaleaza o parte din harta finala, iar dupa cele 8 harta se desfasoara in fata celui care a introdus codurile.
Cei cinci castigatori ai excursiei continua acest treasure hunt chiar in inima Pragai: trebuie sa caute anumite indicii in tot orasul, iar cei care aduna cele mai multe puncte in aceasta intrecere este castigatorul comorii: o sticla de aur Staropramen. Premiile zilnice ale campaniei sunt 500 de baxuri a cate 6 doze de bere pe zi, iar regulamentul integral al campaniei se regaseste la www.comoaradinpraga.ro .
Campania are un spot dedicat, un web site contruit in parallax de catre echipa MobileWorks, iar strategia de media a fost semnata de agentia de media Initiative.
“Am construit <<arhitectura>> acestei campanii astfel incat consumatorul sa traiasca cu adevarat povestea brandului. Berea pragheza Staropramen inseamna istorie, traditie si este legata indisolubil de acest oras. Am realizat un nou concept de marketing experiential, care inglobeaza aventura, perspicacitate, descoperire, calatorie, cunoastere”, spune Manuela Gogu, Creative Director Lowe&Partners.
“Am considerat de la bun inceput acest concept ca fiind unul interactiv si inovator, atat de aproape de esenta brandului Staropramen. <<Descopera comoara orasului Praga>> este o poveste care atrage si provoaca, vorbeste despre istorie si despre spirit si ce loc o poate incununa mai bine decat Praga, acolo unde Staropramen este <<acasa>>?“, spune Mihai Bonca, Director de Marketing Bergenbier SA.