Detinatorul brandului Cesarom isi concentreaza business-ul in Cluj-Napoca si mizeaza pe o crestere cu 10% a cifrei de afaceri
sergiu apolzansanex sadistributiedo it yourselfplaci ceramiceconsumatoricesaromlasselsberger ceramics romania
Lasselsberger Ceramics Romania, detinatorul brandului Cesarom si principalul producator local de placi ceramice, a finalizat cu succes relocarea intregii activitati in Cluj-Napoca si isi va concentra business-ul integral pe Sanex S.A., mizand pe o crestere a cifrei de afaceri cu 10% in 2014.
„In 2013 am decis ca intreaga activitate operationala, pe langa cea de productie, sa fie concentrata in cadrul Sanex S.A. Cluj-Napoca, proces finalizat cu succes la inceputul acestui an”, a declarat Sergiu Apolzan, Director de Vanzari si Marketing al Lasselsberger Ceramics Romania.
Acesta a mai subliniat, de asemenea, ca pentru anul in curs Sanex S.A. mizeaza pe o crestere cu 10% a afacerilor pe plan local, pana la cca. 33 de milioane de euro.
„Evolutia vanzarilor ne determina sa privim cu optimism anul in curs. Lansarea noului format de gresie portelanata 42x42 cm, completarea portofoliului de produse cu noi dimensiuni provenite de la celelalte fabrici ale Grupului Lasselsberger Ceramics si lansarea noilor colectii Cesarom 2014 deschid oportunitati in piata constructiilor si amenajarilor, cu impact pozitiv in business-ul nostru pentru acest an”, a mai spus Sergiu Apolzan.
Acesta a mai declarat ca evolutia pozitiva a business-ului Lasselsberger Ceramics Romania in 2014 va fi determinata si de o crestere usoara a exporturilor pe pietele din regiune, respectiv Cehia, Slovacia, Ungaria si Bulgaria.
In ceea ce priveste piata locala de placi ceramice, reprezentantul companiei estimeaza ca in 2013 aceasta a raportat un usor declin, cu aprox. 5%, de la 120 de milioane de euro, la 115 milioane de euro. In ceea ce priveste volumul total, scaderea a fost de aprox. 8%, de la 25 de milioane de mp, la 23 de milioane de mp.
Planuri de investitii pentru anul in curs
Intr-o piata cu o dinamica concurentiala puternica, strategia Lasselsberger Ceramics Romania este de a aduce consumatorului final solutia de ambientare care sa corespunda fiecarui tip de exigenta estetica, tehnica si, mai ales, adecvata fiecarui buget.
In acest sens, atentia companiei in acest an se indreapta catre investitii care vizeaza modernizarea liniilor de productie si tehnologii noi, optimizarea costurilor, diversificarea sortimentului atat din punct de vedere dimensional, cat si al designului si culorilor. Aceste investitii au in vedere si reducerea poluarii mediului si a consumului de energie (energy saving).
„Repozitionarea brandului Cesarom la nivel premium ne obliga la un proces continuu de investitii in ceea ce priveste designul, calitatea suprafetei, culoarea si diversificarea formatelor”, a mai adaugat Sergiu Apolzan.
Placile ceramice produse in fabrica Sanex S.A. sunt distribuite la nivel national prin intermediul a 150 de parteneri, fiind prezente in peste 1.000 de puncte de vanzare, inclusiv in toate magazinele de tip Do-It-Yourself.