Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Dilema tanarului antreprenor: apartament, hub, office building sau un mix?


Dilema tanarului antreprenor: apartament, hub, office building sau un mix?
de la 05 Aug. 2016
Dilema tanarului antreprenor: apartament, hub, office building sau un mix?
Tags: antreprenorisfaturi antreprenoribusiness lounge

O radiografie a optiunilor de spatiu pentru un business la inceput de drum include office building-uri, apartamente inchiriate, cafenele ori hub-uri dedicate sau chiar propria casa folosita ca working space. Insa o noua varianta o reprezinta business lounge-urile, locurile in care office building-ul intalneste hub-ul.


"Pentru o afacere la inceput de drum, imaginea este foarte importanta si se reflecta din locul in care iti desfasori activitatea. Multi dintre antreprenori nu doresc sa isi asume de la inceput riscurile inchirierii unui spatiu propriu, astfel ca se orienteaza catre spatii neconventionale, precum un business lounge. Acestea reunesc exact diferentele dintre celelalte tipuri de spatiu. Practic, in regim de hub, ai propriul birou, unde practic poti inchide usa cand doresti. Din estimarile noastre, in 2016, cererea pentru birouri de lounge a crescut cu aproximativ 20%", declara Aura Ipate, fondator A_BEST Business Lounge.

Care sunt principalele avantaje ale unui business lounge?

Optimizarea costurilor cu spatiul inchiriat – se pot inchiria birouri cu plata pe ora, pentru o singura zi, pentru cateva saptamani, sau pentru o luna. Incheierea unui contract pe termen lung nu este obligatorie, iar costurile sunt semnificativ mai mici decat cele pentru apartamente sau cladiri de birouri.

Nu e nevoie de avans – daca pentru inchirierea unui spatiu propriu este necesara achitarea unui avans semnificativ, pentru lounge acest lucru nu e necesar.

Facturile pentru serviciile de internet, paza, curatenie, electricitate sau alte utilitati sunt incluse in costul chiriei – in cadrul unui business lounge nu e nevoie de incheierea contractelor cu mai multi furnizori. Spatiul ofera toate utilitatile necesare, clientii lounge-ului castigand timp pretios pe care sa il valorifice pentru cresterea propriilor afaceri.

Acces la servicii de secretariat, fara a angaja o secretara – lounge-ul ofera acest serviciu, la cerere. Astfel, va fi intotdeauna cineva care sa raspunda la telefon si sa preia corespondenta atunci cand antreprenorul sau angajatii sai nu sunt la birou, iar birocratia asociata payroll-ului devine poveste.

Solutii de depozitare – un business lounge poate oferi, direct sau indirect, prin partenerii sai, solutii de depozitare temporara sau permanenta a mobilierului excedentar al clientului, a arhivei de documente a firmei etc, accesul la bunuri fiind facilitat la cerere, oricand, prin serviciul de curierat rapid.

Editorialist Manager.ro
6 ani de experienta in domeniul editorial
adresa de email: mariat@rs.ro


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 4.83 din 5 - 3 voturi.
Manager


Newsletter zilnic GRATUIT
Protectia Datelor cu Caracter Personal
Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Manager.ro pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016
Top imagine

Comentarii

0 comentarii


Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Top imagine
Newsletter zilnic GRATUIT
Protectia Datelor cu Caracter Personal
Aboneaza-te la newsletterul Manager.ro si primeste ultimele noutati pe email.

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit  "Protectia Datelor cu Caracter Personal".


Cele mai citite stiri




Advertisement
Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.
Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare, Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT Raportul Special:

Protectia Datelor cu Caracter Personal


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016