FashionUp Online Mall continua planurile de extindere regionala, deschizand magazinul online FashionUp.hu pentru piata din Ungaria. Aceasta initiativa vine ca o continuare fireasca a planurilor de extindere, dupa ce la inceputul anului trecut a fost deschis magazinul online FashionUp.bg.
Alin Stanciu, CEO FashionUp, a declarat cu aceasta ocazie: „FashionUp a inceput dezvoltarea regionala inca de anul trecut, prin deschiderea FashionUp.bg in Bulgaria. Rezultatele din Bulgaria sunt deja foarte bune: am ajuns, dupa doar 8 luni de la lansare, la 400 de mii de vizitatori lunar si avem deja peste 10 mii de clienti FashionUp. Aceste rezultate ne-au confirmat strategia de extindere regionala si, prin urmare, lansam FashionUp.hu pentru piata din Ungaria, o alta piata intracomunitara din proximitatea Romaniei. Avantajele noastre regionale sunt pe de o parte legate de gama foarte diversa de produse de moda si accesorii la cele mai bune preturi, cat si logistica simpla si eficienta catre aceste tari vecine cu Romania. Astfel, pentru un client din Ungaria sau Bulgaria, conditiile de vanzare sunt la fel ca pentru un client din Romania. Potentialul pietei din Ungaria este in plus mai ridicat decat cel al pietei din Bulgaria, atat ca populatie, cat si ca disponibilitati de venit pentru produse de moda si accesorii. Demersul nostru este, bineinteles, sustinut regional si de partenerii nostri importanti, atat furnizorii, cat si bancile si firmele de curierat, asa ca suntem increzatori in rezultate excelente si in Ungaria si ne uitam deja spre urmatoarele piete din regiune.”
Marius Ghenea, Presedinte FashionUp, afirma: „Incercam sa identificam oportunitati de dezvoltare regionala si cu FashionUp, si cu alte companii in care eu investesc. Intr-o perioada ca aceasta, cred cu tarie ca aceasta este o sansa deosebita pentru companiile romanesti de a-si continua cresterea, dezvoltarea, mai ales daca au ajuns la un nivel de maturitate si competitivitate pe plan local, tinand cont de faptul ca multe dintre pietele regionale din Balcani si Europa de Est sunt semnificativ mai mici, mai fragmentate si mai putin competitive decat piata romaneasca. Aceasta este si situatia din piata maghiara, in care companiile romanesti, daca dezvolta proiecte serioase si competitive, au sansa de a ocupa o pozitie ca jucatori majori pe astfel de piete regionale, nu doar in Romania. Este si o oportunitate pentru intregul mediu de business romanesc, prin care putem sa devenim cu adevarat un hub important de dezvoltare economica si antreprenoriala in regiune, o pozitie pe care Bucurestiul si Romania in ansamblu o merita fara indoiala!”
FashionUp.ro, primul mall online din Romania, a fost lansat in 2009 si prezinta peste 600 de branduri nationale si internationale de imbracaminte, incaltaminte, accesorii, parfumuri si decoratiuni. Zilnic, FashionUp pune la dispozitie produse din ultimele colectii de la branduri renumite. In Outlet, se gasesc produse din ultimele colectii ale sezonului care beneficiaza de reduceri substantiale. Saptamanal, FashionUp.ro organizeaza campanii limitate pentru branduri locale si internationale cu discounturi de pana la 90%.
In 2012, vanzarile magazinului FashionUp Romania au avut o crestere de peste 250%, fiind o emblema a serviciilor de calitate oferite clientilor sai.
FashionUp Bulgaria a avut, de la lansare si pana in prezent, peste un million si jumatate de vizite, pentru anul acesta fiind preconizata o crestere a vanzarilor cu peste 70%.