FM Logistic Ungaria si Auchan Ungaria au semnat contract pentru logistica produselor fresh
fm logisticauchan
FM Logistic Ungaria si Auchan Ungaria au semnat contract pentru logistica produselor fresh - fructe si legume - pentru 19 hipermarket-uri din Ungaria incepand cu luna septembrie. Conform acestui parteneriat, FM Logistic va realiza operatiuni logistice la temperature controlata pentru fructe si legume precum receptia produselor, manipularea, pregatirea comenzilor pentru livrare, management-ul paletilor goi si al fluxului de produse in sistemul informatic al retailer-ului.
Datorita parteneriatului de cativa ani la nivel international dintre FM Logistic si Auchan, in tari precum Rusia, Polonia, China, Franta si de curand Ungaria, FM Logistic isi consolideaza pozitia in sectorul retail si isi extinde operatiunile logistice cu temperature controlata in Europa Centrala si de Est, in special in Ungaria. Cultura si modelul de business Auchan si FM Logistic sunt in mare parte similare, bazandu-se pe o crestere organica si avand acelasi model de expansiune.
Ambele companii sunt afaceri de familie, nelistate la bursa, FM Logistic si Auchan implementand o politica progresiva si o dezvoltare internationala controlata, investitiile lor fiind concentrate in trei zone de dezvoltare prioritare: Europa de Vest, Europa Centrala si de Est, si Asia. Aceasta strategie permite ambelor companii sa ocupe pozitii solide in tarile in care sunt prezente.
"Politica preturilor reduse are la baza furnizarea unor produse de calitate si la preturi accesibile pentru clientii nostri. Ne alegem partenerii in functie de acest criteriu: excelenta serviciilor prin raportul calitate-pret ramane prioritatea noastra. Am ales FM Logistic deoarece oferta propusa a corespuns in totalitate asteptarilor noastre, datorita excelentei serviciilor pe care le furnizeaza companiei Auchan in alte tari, reprezentand astfel o garantie a calitatii pentru noi. Increderea si punctualitatea FM Logistic sunt extrem de importante si reprezinta o baza solida pentru parteneriatul nostru" a declarat Peter BONCSER- Supply Chain Director, Auchan Ungaria.
FM Logistic a decis ca sectorul produselor fresh este unul din segmentele cheie ale companiei, facand parte din planul strategic pentru urmatorii 10 ani pentru a completa gama de servicii oferite retailer-ilor (de ex. Combina serviciile de distributie a produselor la temperature ambientala si controlata).
“Piata de retail, in particular produsele fresh, reprezinta o directie de dezvoltare strategica pentru FM Logistic, confirmata prin achizitia companiei Univeg Logistics Russia, parte a Grupului Univeg- furnizor logistic international al produselor fresh. Aceasta tranzactie confirma ca sectorul produselor fresh este unul din segmentele cheie ale companiei, facand parte din planul strategic pentru urmatorii 10 ani pentru a completa gama de servicii oferite retailer-ilor. (de ex. Combina serviciile de distributie a produselor la temperature ambientala si controlata). Suntem mandri sa incepem activitatea in logistica dedicata setorului retail din Ungaria cu unul dintre principalii jucatori prezenti pe piata locala”, a subliniat Carlos VELEZ- Director General, FM Logistic Ungaria.
FM Logistic este lider in domeniul serviciilor logistice si de transport si de curand investeste in dezvoltarea serviciilor de depozitare si distributie pentru produsele fresh. FM Logistic opereaza peste 40,000 mp in cadrul a doua platforme logistice din Ungaria, avand 125 de angajati.
Foto: FM Logistic.