Hershey va cumpara un producator chinez de dulciuri
sgmhersheychinatraditiiprodusecalitate
Hershey doreste sa cumpere un producator chinez de dulciuri pentru suma de 584 milioane dolari, in scopul extinderii pe cea mai dinamica piata de consum din lume.
Compania a anuntat ca va achizitiona Shanghai Golden Monkey (SGM), un cunoscut producator de dulciuri, in doua etape.
Aceasta este una din cele mai mari achizitii ale Hershey peste hotare.
Companiile internationale incearca sa concureze pe piata chineza, pentru a satisface toate gusturile consumatorilor.
Presedintele si CEO-ul Hershey, John Bilbrey, a declarat ca acesta este un castig pentru ambele companii. "Influenta portofoliului SGM si capacitatile sale de distributie, mai ales in contextul comertului traditional, reprezinta oportunitati uriase pentru noi si dorim sa popularizam si mai mult brandurile Hershey si SGM", a spus acesta.
La randul sau, fondatorul, presedintele si directorul general al SGM, Zhao Qisan, a spus: "Hershey si SGM au culturi si strategii similare, legate de constructia unui brand si capacitatile de vanzare".
Compania privata SGM a realizat vanzari de 225 milioane dolari in 2013. Hershey a inregistrat vanzari de 6,6 miliarde dolari in anul care tocmai se incheie si a precizat ca "una din pietele principale internationale pentru produsele sale" este China.
Vanzarile de ciocolata, bomboane si guma in China au ajuns la 13 miliarde dolari in 2012, potrivit unui studiu al Euromonitor International.
Pentru a valorifica acest potential, compania doreste sa deschida mai multe magazine in China, recrutand numerosi angajati pentru diviziile sale de vanzari.
La inceputul anului, Hershey a introdus pe piata chineza "Lancaster", un produs cu lapte condensat, primul de acest gen destinat unei piete externe.
Presedintele Hershey International, Humberto Alfonso, a declarat ca achizitia SGM "se incadreaza in strategia Hershey". "Dispune de canale de distributie unde produsele Hershey nu au reusit inca sa ajunga", spune Alfonso.
"In plus, compania are o traditie insemnata in zona inovatiei si a calitatii produselor, o dovada fiind si Golden Monkey, unul din cele mai cunoscute branduri chineze la nivel global", a conchis Alfonso.