“Observam un trend accentuat de adoptare a comertului online. Diversificarea ofertei noastre, pana la jucarii, carti sau produse pentru ingrijire personala, a usurat mult cautarea cadourilor pentru intreaga familie, toate acestea putand fi achizitionate de acasa sau de la birou, cu doar cateva clickuri”, spune Radu Apostolescu, VP eMAG.
Pentru a evita aglomeratia din magazine, tot mai multi romani s-au indreptat in acest an catre internet pentru cumparaturile de Craciun. Astfel, numarul de vizitatori unici al eMAG, cel mai mare magazin online din Romania, a depasit in primele doua saptamani traficul unei luni intregi, iar vanzarile au crescut deja cu 52% fata de luna decembrie a anului trecut.
"Daca de Black Friday ne-au vizitat peste 1,3 milioane de oameni intr-o singura zi, acum, in doar doua saptamani, au venit la eMAG peste 3 milioane de romani in cautarea cadourilor de Craciun pentru cei dragi. Pana la sfarsitul lui decembrie ne asteptam sa atingem vanzari de doua ori si jumatate mai mari decat intr-o luna normala”, spune Radu Apostolescu, vicepresedinte eMAG.
“Pentru noi, principala miza a evenimentelor de shopping precum Black Friday, in care am investit resurse considerabile, a fost sa le aratam consumatorilor romani ca a cumpara online e mai simplu. Procentul de clienti noi pe care il vedem acum pe site ne arata ca acest mesaj a convins in mare masura”, spune Apostolescu.
In primele doua saptamani ale lunii decembrie, mai bine de o treime dintre cei care au comandat de la eMAG au fost clienti noi. De Black Friday, pe 23 noiembrie, 42% dintre comenzi au venit din partea oamenilor care au cumparat pentru prima data de la eMAG.
Pana acum, pe primul loc in topul celor mai cautate cadouri de Craciun la eMAG se afla smartphone-urile, urmate de tablete si de jucarii. Printre cele mai cautate produse se mai afla televizoarele, urmate de laptopuri, aparate de ras si ebook reader-e.