KFC a lansat un nou meniu si spera sa obtina un profit de 2,5 milioane de lei
kfckentucky fried chickenfast-foodrestaurantsmart meniuprofitpuicartofiofertaslogan
Lantul de restaurante fast-food KFC ii imbie pe consumatori cu un nou meniu, Smart Meniu, care costa 9,9 lei. Compania estimeaza ca va atrage vanzari de 2,5 milioane de lei in urmatoarea perioada, doar din vanzarea acestui produs.
"Estimam ca, in urmatoarea luna si jumatate, peste 250.000 de persoane vor opta pentru un Smart Meniu", a declarat Carmen Lupulet, director de marketing in cadrul KFC Romania, citata de
dailybusiness.ro. Smart Meniu costa 9,9 lei si combina cele mai apreciate si vandute produse Kentucky Fried Chicken.
Meniul se incadreaza in gama KFC-Smart Choice si cuprinde urmatoarele delicatesuri de pui: hot wings si crispy strips, combinate cu o portie generoasa de cartofi si obisnuitul sos de usturoi. KFC a tinut sa-si anunte noua oferta prin intermediul unui spot publicitar international.
In luna februarie, KFC a renuntat la sloganul BUN DE-TI LINGI DEGETELE!, in favoarea mesajului ATAT DE BUN! Cititi mai multe in arhiva
manager.ro.