McDonald's isi schimba look-ul cu un miliard de dolari
mcdonald'srestaurantefast-foodcompania mcdonald'ssigla mcdonald's
In vreme ce competitorii sai sunt crispati si stransi la punga de atata criza, gigantul McDonald's intentioneaza sa cheltuiasca un miliard de dolari pentru a-si cosmetiza brandul. Este cea mai ampla rebranduire din istoria de 56 de ani a lantului de restaurante.
Compania vrea sa schimbe atat modul in care arata si sunt amenajate restaurantele sale, cat si renumita sigla, scrie USA Today.
"McDonald's trebuie sa se schimbe odata cu vremurile. Si trebuie sa facem asta mai repede decat am facut-o vreodata", spune Jim Carras, unul dintre vicepresedintii companiei.
Pentru restaurante, McDonald's se va inspira din conceptul Starbucks, oferind clientilor o atmosfera mai confortabila. Pentru asta, se va renunta la mobilierul din fibra de sticla si lampile fluorescente in favoarea lemnului, a canapepelor si a lampilor moderne. Paleta de culori pentru interior va cuprinde nunate de portocaliu, galben si verde. De asemenea, se are in vedere si o recompartimentare a interiorului in functie de nevoile clientilor: pentru cei care vor sa manance repede si sa plece imediat, pentru grupuri, dar si pentru cei care doresc sa se relaxeze.
In plus, vor aparea schimbari si la nivelul renumitei sigle McDonald's. Pricipalele culori componente, rosu si galben, vor fi mai putin stridente. Astfel, rosul-neon va fi inlocuit cu un rosu-teracota, in vreme ce galbenul va deveni mustar.
Compania vrea ca aceste modificari sa apara in toate restaurantele sale pana in 2015.