Numarul companiilor din retail care vor integra social media in strategiile centrelor de contact va creste semnificativ in urmatorii 2 ani

Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Numarul companiilor din retail care vor integra social media in strategiile centrelor de contact va creste semnificativ in urmatorii 2 ani Numarul companiilor din retail care vor integra social media in strategiile centrelor de contact va creste semnificativ in urmatorii 2 ani
de Manager.ro la 02 Sep. 2014
Urmareste-ne pe Google News
studiimarea britaniecustomer interaction centerinteractive intelligencefunctiimarcin grygielski

Potrivit Interactive Intelligence Group Inc., furnizor global de solutii software si servicii dezvoltate pentru a imbunatati experienta clientilor, numarul companiilor care utilizeaza social media ca parte a strategiei pentru centrele lor de contact va continua sa creasca in viitorul apropiat, pe masura ce acestea vor realiza ca acest canal de comunicare le poate ajuta sa gestioneze solicitarile venite din partea clientilor intr-un mod simplu si rapid. Aceasta tendinta este confirmata de un studiu recent, publicat de compania de consultanta Frost & Sullivan si numit "Enterprise Priorities in Europe", care arata ca numarul companiilor din retail care utilizeaza social media in cadrul departamentului de servicii clienti va creste semnificativ in urmatorii doi ani.

Potrivit studiului, in ciuda faptului ca aproximativ 80% dintre companiile din retail utilizeaza in prezent retelele de socializare precum Facebook sau Twitter pentru a raspunde solicitarilor venite din partea clientilor, doar 38% dintre ele au integrat acest canal in strategia pentru centrul de contact. Cu toate acestea, este de asteptat ca acest procent sa ajunga la 63% pana in 2016.
 
„Prin integrarea retelelor de socializare in strategia pentru centrul de contact, companiile castiga un avantaj competitiv, fiind mai aproape de nevoile clientilor si avand ocazia de a raspunde solicitarilor acestora mai repede decat prin intermediul altor canale”, a declarat Marcin Grygielski, Manager Teritorial pentru Europa de Est al Interactive Intelligence.
 
Potrivit analizei strategice, Marea Britanie va inregistra cea mai mare crestere a numarului de companii care ofera servicii pentru clienti prin intermediul retelelor de socializare precum Facebook sau Twitter, de la 63% la 79%. Italia va inregistra, de asemenea, o usoara crestere, de la 62% la 71%, in timp ce cresterea generala va fi de 4 puncte procentuale, de la 63% la 67%.
 
Studiul mai arata ca organizatiile din domeniul financiar sau cel medical vor inregistra cresteri similare in ceea ce priveste serviciile pentru clienti prin intermediul retelelor de socializare, iar gradul de integrare al social media in strategia pentru centrul de contact va creste in toate industriile.
 
„Retailul este una dintre cele mai dinamice industrii, in care companiile trebuie sa asculte cu atentie solicitarile clientilor si sa reactioneze prompt pentru a le oferi acestora o experienta excelenta. De aceea, din ce in ce mai multe companii vor investi in capabilitati social media in viitorul apropiat si vor integra complet acest canal in strategia generala pentru centrul de contact”, a concluzionat Marcin Grygielski.
 
Platforma all-in-one de solutii software Customer Interaction Center (CIC), creata de Interactive Intelligence, integreaza mai multe functii specifice destinate gestionarii eficiente a oricarui tip de interactiune cu clientii finali, inclusiv a solicitarilor primite prin intermediul social media. Pe langa aceste functii, ce au un impact direct asupra calitatii serviciilor oferite clientilor finali, CIC prezinta si functii specifice pentru gestiunea, controlul si raportarea activitatilor ce se desfasoara in cadrul organizatiilor, imbunatatind astfel procesele operationale.

Ultimele NOUTATI

Educatie financiara: sfaturi practice pentru administrarea bugetului de afaceri
Business

Educatie financiara: sfaturi practice pentru administrarea bugetului de afaceri

today29 Mar. 2024
Mileniali, Gen Z, Boomers: 4 diferente generationale in preferintele de lucru pe care merita sa le cunosti ca manager
Companii

Mileniali, Gen Z, Boomers: 4 diferente generationale in preferintele de lucru pe care merita sa le cunosti ca manager

today29 Mar. 2024
Stresul la locul de munca si cum il poti depasi: 7 sfaturi practice
Life Style

Stresul la locul de munca si cum il poti depasi: 7 sfaturi practice

today29 Mar. 2024
Cum ti se reflecta personalitatea in alegerea masinii
Noutati auto 2022 - stiri din domeniul auto

Cum ti se reflecta personalitatea in alegerea masinii

today29 Mar. 2024
Reductoarele melcate si coaxiale – parti integrante ale industriilor care folosesc utilaje si echipamente electrice
Noutati auto 2022 - stiri din domeniul auto

Reductoarele melcate si coaxiale – parti integrante ale industriilor care folosesc utilaje si echipamente electrice

today29 Mar. 2024
Noua moneda meme Slothana, de pe Solana, strange 500.000 USD in prima zi de prevanzare – Urmatorul crypto care poate creste de 100x? (P)
Business

Noua moneda meme Slothana, de pe Solana, strange 500.000 USD in prima zi de prevanzare – Urmatorul crypto care poate creste de 100x? (P)

today29 Mar. 2024
3 moduri de a purta costumul de dama
Life Style

3 moduri de a purta costumul de dama

today28 Mar. 2024
Joburile din Romania pentru care nu bate nimeni la usa patronilor:
Companii

Joburile din Romania pentru care nu bate nimeni la usa patronilor: "Nu vor sa munceasca"

today28 Mar. 2024
Legea nr. 296 2023 - Modificari MAJORE asupra mediului de afaceri din Romania

Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit. Zilnic in Inboxul tau.

Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare, Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT Raportul Special:

"Legea nr. 296 2023 - Modificari MAJORE asupra mediului de afaceri din Romania"
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Partenerii nostri

Te-ar putea interesa si

Stresul la locul de munca si cum il poti depasi: 7 sfaturi practice
Life Style

Stresul la locul de munca si cum il poti depasi: 7 sfaturi practice

today29 Mar. 2024
Cum ti se reflecta personalitatea in alegerea masinii
Noutati auto 2022 - stiri din domeniul...

Cum ti se reflecta personalitatea in alegerea masinii

today29 Mar. 2024
Reductoarele melcate si coaxiale – parti integrante ale industriilor care folosesc utilaje si echipamente electrice
Noutati auto 2022 - stiri din domeniul...

Reductoarele melcate si coaxiale – parti integrante ale industriilor care folosesc utilaje si echipamente electrice

today29 Mar. 2024
Noua moneda meme Slothana, de pe Solana, strange 500.000 USD in prima zi de prevanzare – Urmatorul crypto care poate creste de 100x? (P)
Business

Noua moneda meme Slothana, de pe Solana, strange 500.000 USD in prima zi de prevanzare – Urmatorul crypto care poate creste de 100x? (P)

today29 Mar. 2024

Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.

Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare, Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT Raportul Special:

"Legea nr. 296 2023 - Modificari MAJORE asupra mediului de afaceri din Romania"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016
x