O mare companie deschide un nou centru de inovatie in Franta
xeroxfrantacentrudezvoltareinovatielondra
Xerox a deschis un nou centru dedicat inovatiei, Impika Inkjet Innovation Centre, in Aubagne, Franta, care aduce produsele inkjet pe baza de apa si serviciile in prim plan. Acesta are o suprafata de 8.454 m2 si prezinta produsele inkjet Impika*, realizate de centrele de productie, cercetare si dezvoltare ale companiei.
“Noul centru ofera un spatiu interactiv, unde clientii si potentialii clienti pot testa tehnologia inkjet cum doresc – acestia fiind liberi sa exploreze, sa invete si sa incerce”, spune Andrew Copley, presedinte, Graphic Communications Operations, Xerox. „Acesta reprezinta un pas semnificativ in strategia noastra inkjet de la momentul achizitiei Impika in 2013. Planul nostru de a furniza atat tehnologie inkjet pe baza de apa, cat si fara apa, se afla pe drumul cel bun si castiga teren.“
Printre produsele prezentate in noul centru se afla: Impika iPrint Compact, iPrint Reference, iPrint eVolution si iPrint eXtreme.
Pe langa lansarea noului centru in Franta, Xerox isi imbunatateste centrele de inovatie din toata lumea. In Statele Unite, imbunatatirile aduse centrului Gil Hatch Center for Customer Innovation din Webster, New York, au creat o experienta personalizata pentru clienti, intr-un mediu interactiv.
Centrul, avand o suprafata de 9.290 m2 , este cel mai mare showroom de produse digitale si solutii pentru arta grafica. Acesta a obtinut recent certificarea Print Media G7 Master Qualified de la IDEAlliance, care recunoaste utilizarea celor mai moderne tehnologii si tehnici in realizarea unor probe fidele calitatii materialelor.
*La inceputul anului trecut, Xerox a achizitionat Impika, o companie cu statut de lider in designul, realizarea si vanzarea de solutii de imprimare inkjet de productie, folosite in tiparirea comerciala, securizata, de etichete si ambalaje.
Situat in campus-ul de productie al Xerox, centrul are acces la o diversitate de resurse, lideri de opinie si experti care personalizeaza prezentarile, workshop-urile si demonstratiile pentru mai mult de 1.200 de vizite ale clientilor in fiecare an.
Noutatile pentru showroom-ul de productie sunt: castile personale pentru demonstratii in multiple limbi straine si tehnologiile avansate pentru comunicatii grafice, precum presa Xerox Versant™ 2100, capabilitatile extinse pentru fluxurile de lucru si zonele de finisare a aplicatiilor.
Clientii pot invata despre serviciile Xerox sau participa la demonstratii cu ajutorul tehnologiilor - printre care Xerox Color 1000 Digital Press si Color J75 Press - in centrul orasului New York, in cadrul noului centru, Xerox Executive Briefing Center.
De asemenea, centrul din Marea Britanie, Innovation Center in Uxbridge, London, recent imbunatatit, face socializarea si invatarea mult mai eficiente. O noua zona Discovery incurajeaza vizitatorii sa interactioneze cu expertii si sa discute modalitati prin care isi pot simplifica modul de lucru din propriile companii. Centrul este dotat cu un nou amfiteatru de 80 de locuri si o cafenea cu 30 de locuri.