Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Ponturi de la SeoPower.ro pentru ca Google sa favorizeze site-ul tau


Ponturi de la SeoPower.ro pentru ca Google sa favorizeze site-ul tau
de la 20 Dec. 2017
Ponturi de la SeoPower.ro pentru ca Google sa favorizeze site-ul tau
Tags: seoservicii seoadvertoriale

Daca sunteti nou in domeniul marketingului digital, optimizarea seo poate parea un pic cam misterioasa. Desi este adevarat, exista o multime de reguli, dintre care multe par sa se schimbe frecvent si nu sunt complet transparente, exista cateva simple cunostinte de baza in domeniul seo pe care oricine le poate invata si aplica continutului lor pentru a creste traficul din cautarile organice.


Pentru a afla mai multe despre acest subiect, am apelat la vasta experienta a consultantilor de la www.seopower.ro care ne-au impartasit cateva ponturi pe care le vom reda in cele ce urmeaza.

Cum functioneaza motoarele de cautare

Procesul principal al motorului de cautare are trei aspecte: crawling, indexarea si interogarea. Sa le definim pe fiecare in parte.

1. Crawling: Un motor de cautare ruleaza un program software numit "spider" pentru a gasi continut pe web.

2. Indexarea: motorul de cautare analizeaza continutul pe care il gaseste pentru a determina despre ce este vorba, apoi il indexeaza - sau organizeaza continutul - astfel incat acesta sa fie preluat rapid atunci cand are loc urmatorul pas.

3. Interogarea: atunci cand efectuati o cautare online, motorul de cautare preia o lista de rezultate pe care trebuie sa le luati in considerare. Aceste rezultate ale cautarii apar pe SERP. Dupa cum afirma Google, "... algoritmii nostri cauta termenii de cautare in index pentru a gasi paginile corespunzatoare."

Cum atragi atentia lui Google?

Acesta este motivul pentru care suntem aici: sa invatam cum sa atragem pozitiv atentia lui Google cu ajutorul optimizarii seo onpage si offpage pentru a obtine o pozitie mai buna si pentru a creste traficul de pe site-ul dvs.. Deci, ce cauta Google mai exact?

In primul rand, hai sa vorbim despre ceea ce Google nu cauta. In trecut, multi experti ce ofereau servicii de optimizare seo incercau sa fenteze sistemul in speranta de a obtine pozitii de top pe SERP pentru a atrage utilizatori. Acestia au generat cantitati uriase de continut de calitate scazuta (300 de cuvinte sau mai putin) pe o varietate de subiecte, dupa care le-au "aglomerat" cu cuvinte cheie, cuvinte care apareau in termeni populari de cautare. La inceput, aceasta schema a functionat, pana cand Google s-a prins si si-a actualizat algoritmul pentru a impiedica aceasta strategie.
In prezent, cel mai important lucru pe care trebuie sa-l intelegeti despre seo este ca trebuie sa aveti continut de inalta calitate, informativ si satisfacator pentru un utilizator. In esenta, daca continutul dvs. impresioneaza un om, atunci probabil va impresiona Google. Daca Google are suficienta incredere in pagina dvs. pentru a va afisa in rezultate superioare unei interogari, atunci inseamna ca acea pagina furnizeaza un continut de calitate pentru utilizator. Daca un procent ridicat de utilizatori parasesc pagina dvs. fara sa faca click pe alta, rezultand o rata ridicata de respingere, Google va tine cont de asta.

Iata doua caracteristici cheie ale continutului despre care stim ca Google le favorizeaza.

1. Lungime: Daca doriti ca o bucata de continut sa apara pe o pozitie de top, realizati un articol pe acel subiect de aproximativ 2.500 de cuvinte pentru a obtine rezultatele dorite. De ce? Continutul care este bine documentat si care acopera un subiect in profunzime impresioneaza Google. Intr-un sondaj de 160.000 de pagini, serpIQ a stabilit ca rezultatele SERP de top au fost rezervate pentru paginile web care au fost mai lungi, cu o scadere a performantei cautarii care in general este direct proportionala cu scaderea in lungime a continutului. Un expert in servicii seo intotdeauna va recomanda sa creati texte cat mai lungi, atat pentru a fi puse pe site-ul dvs, cat si pentru a fi folosite pe post de advertoriale.

2. Prospetimea: Pentru a ramane in partea buna a Google, pastrati periodic site-ul dvs. actualizat cu continut proaspat. Cand spider-ul Google acceseaza cu crawlere si indexeaza site-ul dvs., acestea va ofera un scor de prospetime, care conteaza in algoritmul sau. Daca nu actualizati site-ul dvs. cel putin saptamanal, acesta va incepe sa apara neclar la Google si prin urmare, va fi mai putin atragator.

Cum sa utilizati cuvinte cheie pentru SEO

Observati ca am discutat despre calitatea si lungimea continutului inainte de a explica modul de utilizare a cuvintelor cheie? Nu pentru ca acestea nu sunt importante, pentru ca sunt. Dar, datorita acelor modificari algoritmice pe care le-am mentionat, cuvintele cheie nu mai detin puterea pe care o aveau odata. Daca nu aveti continut excelent, atunci toate cuvintele cheie din lume nu va pot ajuta. (Si, de fapt, prea multe cuvinte-cheie sau "umpluturi de cuvinte cheie") va vor afecta, sub forma unor penalitati Google.)

Acestea fiind spuse, cuvintele cheie sunt inca un element important de incorporat in strategia dvs. de seo. Cuvintele cheie va pot ajuta sa determinati ce veti scrie, astfel incat sa aveti cea mai buna sansa de a atrage trafic. De unde stiti ce cuvinte cheie vor aduce vizitatorii pe site-ul dvs.?

Acest lucru ne aduce intrebarea: Ce este un cuvant cheie? Patrunzand putin in adancime, un cuvant cheie este un cuvant sau o fraza scurta care apare in cautarile populare. Facand cercetare asupra cuvintelor cheie, descoperiti care dintre cuvintele cheie au potentialul de a conduce cel mai mult trafic catre site-ul dvs. Utilizati cuvinte cheie scriind continut care se concentreaza pe subiecte care acopera acele cuvinte cheie si asigurati-va ca ati inclus acele cuvinte cheie in continutul dvs.

Google Keyword Planner este cel mai bun instrument al unui profesionist seo atunci cand vine vorba de a sti cum sa scrie continut relevant si care trebuie sa obtina trafic din cautarea organica. Pe scurt, puteti utiliza planificatorul de cuvinte cheie pentru a descoperi ce termeni de cautare sunt populari in nisa dvs. de interes.

Ce sunt etichetele de titlu?

Pe scurt, o eticheta de titlu este titlul paginii sau al articolului. Eticheta titlului va aparea pe SERP-uri, in partea de sus a paginii in browser-ul dvs. si atunci cand va partajati pagina pe social media. Eticheta titlului dvs. ar trebui sa prezinte o descriere concisa si precisa a continutului din pagina, deoarece aceasta este esentiala atat pentru experienta utilizatorilor, cat si pentru seo.

Cand vine vorba de optimizarea titlurilor pentru site-ul dvs., veti dori sa urmati cele mai bune practici pentru a avea un impact pozitiv asupra seo. Iata cateva recomandari pentru optimizarea titlurilor pentru cautare:
  • Pastrati lungimea titlului de 50-60 de caractere. Acest lucru impiedica obtinerea unui titlu prea lung care va fi taiat in rezultatele cautarii.
  • Titlul dvs. trebuie sa descrie cu exactitate continutul paginii.
  • Puneti cuvintele cheie la inceputul cat mai la inceputul titlului.
De asemenea, este important sa retineti ca nu trebuie sa reutilizati niciodata aceeasi eticheta pentru mai multe pagini de pe site-ul dvs. Continutul duplicat de pe site-ul dvs. ca fi penalizat de Google. Daca aveti doua pagini care sunt similare in continut, combinati-le intr-o singura pagina sau gasiti modalitati de a diferentia si de a modifica continutul, lucru valabil si pentru titluri.

Ce este o descriere Meta?

Inainte de a defini o descriere meta, este important sa definim un fragment. Un fragment este o descriere pe care Google o afiseaza pe un SERP sub eticheta titlului. Fragmentul este un scurt rezumat al paginii dvs., astfel incat utilizatorii sa poata obtine o previzualizare a continutului paginii inainte de a face click.

O descriere meta este, de asemenea, un scurt rezumat sau o descriere a continutului paginii, dar este compusa de dvs. Puteti instala un plugin SEO, cum ar fi Yoast, care va permite sa oferiti Google continutul fragmentului. Daca Google decide ca descrierea este relevanta pentru interogarea unui utilizator, descrierea dvs. meta apare in SERP ca un fragment. Daca nu compuneti propria meta descriere, atunci Google va afisa propriul fragment de continut din pagina dvs. Cand utilizati un cuvant cheie in descrierea meta, motoarele de cautare vor evidentia acest lucru in fragment daca un utilizator a efectuat o interogare care include respectivul cuvant cheie. Aceste cuvinte cheie evidentiate pot atrage atentia utilizatorului motorului de cautare, ceea ce poate duce la o rata a clicurilor mai ridicata.

Cum ajuta linkurile la SEO?

Link-urile de pe site-ul dvs. pot oferi o mare valoare in ceea ce priveste optimizarea seo. Exista doua tipuri diferite de linkuri pe care le puteti include in continutul dvs. web: linkuri interne si linkuri externe. Un link intern conecteaza o pagina a site-ului dvs. la o alta. De exemplu, pagina de pornire ar putea trimite la pagina "contactati-ne" de pe site-ul dvs. In cazul unui link intern, domeniul sursa si domeniul tinta sunt aceleasi. Link-urile interne ajuta utilizatorii (si spiderii) sa navigheze pe site cu usurinta si eficient.

Un link extern este o legatura in continutul dvs. care directioneaza utilizatorul catre un alt domeniu extern. Realizate corect, link-urile catre continutul extern ar trebui sa arate ca aveti continut bine documentat si de la surse reputate, pe care Google le vede foarte bine.

Cu toate ca link-urile va pot ajuta in mod semnificativ la cresterea in clasament, exista unele lucruri care il pot afecta, de asemenea. Aveti grija sa evitati greselile cu hyperlink-urile. Iata cativa factori care trebuie luati in considerare atunci cand utilizati linkuri in continutul dvs.:

Link-urile de pe site-uri legate de produsul sau subiectul dvs. sunt, de obicei, mai valoroase decat link-urile pe site-uri care nu au legatura, deoarece site-urile asemanatoare ofera o relevanta mai mare.

Textul link-ului, denumit in mod obisnuit textul "ancora" conteaza, dar nu la fel de mult ca in trecut. Optimizarea excesiva a textului ancora poate atrage penalizari din partea lui Google! In trecut, expertii seo credeau ca este mai bine sa umpli textul ancora cu cuvinte cheie. Acum stim ca cea mai buna metoda este sa scrieti in mod natural si sa puneti link-uri in mod corespunzator, fara a incerca sa inselati sistemul.

Numarul de link-uri incluse pe o pagina conteaza in ceea ce priveste seo. Doriti sa postati suficiente linkuri, dar, de asemenea, nu doriti sa publicati prea multe linkuri. Cand o pagina se leaga la mai multe alte pagini, Google imparte valoarea link-urilor dupa numarul de linkuri din pagina. Aceasta inseamna ca valoarea unui singur link dintre multe este diluata, comparativ cu valoarea unui singur link dintr-o pagina fara multe altele. Deci, daca aveti continut important pe care doriti sa-l aduceti in atentia Google - fie ca este vorba despre propriul dumneavoastra link intern, fie de o resursa externa valoroasa - aveti grija sa nu pierdeti aceasta valoare prin utilizarea link-urilor fara discriminare.

Acum, ca aveti o intelegere solida a modurilor de baza prin care seo poate lucra pentru dumneavoastra (sau impotriva dvs., daca este utilizat incorect), puteti utiliza aceste strategii pentru a crea continut superior. In plus, veti creste traficul de pe site-ul dvs. Acest lucru inseamna ca utilizatorii noi care cauta subiecte care va privesc vor putea sa va gaseasca mai bine prin marea de creatori de continut de pe Internet.



Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 2 voturi.
Manager


Newsletter zilnic GRATUIT
Protectia Datelor cu Caracter Personal
Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Manager.ro pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016
Top imagine

Comentarii

0 comentarii


Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Top imagine
Newsletter zilnic GRATUIT
Protectia Datelor cu Caracter Personal
Aboneaza-te la newsletterul Manager.ro si primeste ultimele noutati pe email.

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit  "Protectia Datelor cu Caracter Personal".


Recomandari MANAGER.RO


Cele mai citite stiri




Advertisement
Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.
Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare, Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT Raportul Special:

Protectia Datelor cu Caracter Personal


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016