Privatizarea CFR Marfa, Episodul 2: Ponta a cerut reluarea procesului

Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Privatizarea CFR Marfa, Episodul 2: Ponta a cerut reluarea procesului Privatizarea CFR Marfa, Episodul 2: Ponta a cerut reluarea procesului
de Manager.ro la 16 Oct. 2013
Urmareste-ne pe Google News
cfr gfrramona manescuvictor ponta cfr

Victor Ponta a cerut reluarea procedurilor de privatizare in cazul CFR Marfa, dupa o prima tentativa nereusita. Guvernul se grabeste cu acest proces pentru ca si-a asumat privatizarea in scrisoarea catre FMI.

Premierul a afirmat ca cei din Executiv vor primi critici chiar de la cei care ”timp de sase luni, au tipat ca nu cumva sa dam CFR-ul lui Gruia Stoica”, informeaza Agerpres.

Ponta a rugat-o pe Ramona Manescu, ministrul Transporturilor, sa aplice legea si sa continue discutiile cu oficialii FMI.

Manescu va prezenta, in Guvern, nota de informare cu finalizarea procedurii initiale in cazul CFR Marfa. Ponta a precizat ca demersul guvernamental in privinta CFR Marfa va fi facut "cu selectarea consultantului, cu timp destul pana-n vara anului viitor".


"Si, cu un management performant la CFR Marfa ca trendul actual, pozitiv sa mentina — dupa ce a fost jefuit CFR Marfa din 2009 pana-n 2012. Acum, cu un management corect si cinstit si cu o procedura care sa se desfasoare fara presiuni politice, sunt convins ca finalul va fi un final normal. Nu vreau sa privatizam in orice conditii si in orice fel. Cred in continuare ca, pentru CFR Marfa, prezenta unui investitor privat este o solutie buna si, practic, de astazi, de maine, puteti incepe noua procedura", a mai declarat premierul.

Omul de afaceri Gruia Stoica, proprietarul GFR, care a castigat licitatia de privatizare a CFR Marfa, s-a intalnit luni cu reprezentantii Comisiei de privatizare din cadrul Ministerului Transporturilor, dar partile nu au ajuns la niciun acord.

Privatizarea a esuat, in viziunea ministerului, intrucat clauzele de care era conditionata finalizarea tranzactiei nu au fost indeplinite.

Ramona Manescu a precizat ca ministerul si-a indeplinit toate obligatiile din contractul de privatizare, iar cumparatorul ar fi putut plati restul de bani, renuntand la conditiile suspensive.

Foto: gov.ro.

Ultimele NOUTATI

Ai incredere in terapie cum are terapeutul incredere in tine
Life Style

Ai incredere in terapie cum are terapeutul incredere in tine

today23 Apr. 2024
Semnal de alarma? Romanii investesc mai mult in crypto decat la Bursa de Valori Bucuresti
Banii tai - sectiune de educatie financiara

Semnal de alarma? Romanii investesc mai mult in crypto decat la Bursa de Valori Bucuresti

today23 Apr. 2024
Locuri de munca platite cu peste 2.500 - 3.000 de euro net in Romania: in ce judete se fac angajari
Companii

Locuri de munca platite cu peste 2.500 - 3.000 de euro net in Romania: in ce judete se fac angajari

today23 Apr. 2024
Ghidul angajatorului. Cum dovediti ca un salariat este incompetent?
Companii

Ghidul angajatorului. Cum dovediti ca un salariat este incompetent?

today23 Apr. 2024
3 motive pentru care firmele ar trebui sa mareasca an de an salariile angajatilor
Economie

3 motive pentru care firmele ar trebui sa mareasca an de an salariile angajatilor

today23 Apr. 2024
Ce beneficii primesc angajatii din privat inainte de Paste: 7 din 10 firme ofera cadouri
Economie

Ce beneficii primesc angajatii din privat inainte de Paste: 7 din 10 firme ofera cadouri

today23 Apr. 2024
4 trucuri de care sa tii cont in 2024 la renovarea bucatariei
Life Style

4 trucuri de care sa tii cont in 2024 la renovarea bucatariei

today23 Apr. 2024
Romanii n-au incredere nici in banci, nici in doctori, nici in bursa, dar investesc in scheme financiare
Analize

Romanii n-au incredere nici in banci, nici in doctori, nici in bursa, dar investesc in scheme financiare "minune"

today22 Apr. 2024
E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE

Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit. Zilnic in Inboxul tau.

Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare, Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT Raportul Special:

"E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE"
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Partenerii nostri

Te-ar putea interesa si

Locuri de munca platite cu peste 2.500 - 3.000 de euro net in Romania: in ce judete se fac angajari
Companii

Locuri de munca platite cu peste 2.500 - 3.000 de euro net in Romania: in ce judete se fac angajari

today23 Apr. 2024
Ghidul angajatorului. Cum dovediti ca un salariat este incompetent?
Companii

Ghidul angajatorului. Cum dovediti ca un salariat este incompetent?

today23 Apr. 2024
3 motive pentru care firmele ar trebui sa mareasca an de an salariile angajatilor
Economie

3 motive pentru care firmele ar trebui sa mareasca an de an salariile angajatilor

today23 Apr. 2024
Ce beneficii primesc angajatii din privat inainte de Paste: 7 din 10 firme ofera cadouri
Economie

Ce beneficii primesc angajatii din privat inainte de Paste: 7 din 10 firme ofera cadouri

today23 Apr. 2024

Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.

Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare, Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT Raportul Special:

"E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016
x