Producatorii celebrului briceag Swiss Army isi diversifica gama de produse
producatoribriceagswiss armyswiss army knifeacasaproduse
Producatorii Swiss Army Knife isi diversifica gama de produse. Astfel, ei vor comercializa obiecte de care "nu te poti lipsi, atunci cand pleci de acasa".
Compania din spatele celui mai popular briceag isi va indrepta atentia spre... sosete.
Victorinox isi extinde gama de produse, pentru a combate presiunile financiare cauzate de francul elvetian scapat de sub control. Dincolo de sosete, Victorinox o sa vanda ceasuri, parfumuri si bineinteles, celebrele sale bricege rosii.
Chiar daca gama de produse pare tot mai variata, exista si limite, a declarat seful Victorinox, Carl Elsener, pentru CNN. "Aceste produse ii insotesc pe clientii nostri si sunt inspirate de valoarea si mostenirea acestui mic briceag. Valorile sale sunt calitatea inalta, functionalitatea, inovatia si aspectul simbolic", a mai spus Elsener.
Elsener a recunoscut ca aprecierea masiva a francului elvetian a afectat profiturile companiei Victorinox, obligand-o sa devina "mai inovatoare decat concurenta din restul lumii".
Anul trecut, banca centrala a Elvetiei a incercat sa mentina francul sub control. "Masurile au reprezentat o gura de aer, pentru companiile elvetiene dependente de export", a precizat Elsener.
Dinastia Victorinox a fost fondata in 1884 de Karl Elsener Senior si compania - celebra pentru simbolul ei, reprezentat de o cruce in interiorul unui scut - a fost lasata mostenire de-a lungul generatiilor.
Seful Victorinox a mai subliniat ca sustenabilitatea este mai importanta pentru grup decat veniturile.
"Familia noastra a considerat intotdeauna ca aceasta companie nu ii apartine, ci reprezinta un bun care ne-a fost incredintat. Scopul nostru este acela de a pastra independenta financiara a companiei in timpul preluarii de catre o noua generatie", a conchis Carl Elsener.
Sursa foto:
Manager.ro