Promenada si-a desemnat agentiile partenere de comunicare
promenadacalea floreascaagentiipublicitatesuportexperiente
Papaya Advertising, Godmother, OMD si Rogalski Damaschin Public Relations sunt agentiile partenere selectate de Promenada pentru campania de lansare si sustinere a brandului in 2013.
Procesul, desfasurat pe o perioada de doua luni, a constat mai intai in selectarea agentiei de strategie si comunicare de brand, in urma careia Papaya Advertising a fost desemnata castigatoare, prezentand un concept care transmite in cel mai inalt grad valorile si misiunea brandului Promenada. Ulterior au fost selectate agentiile de media, BTL, online si PR, criteriile de selectie fiind capacitatea de a demonstra intelegerea brandului si a conceptului general de comunicare, dar si valoarea creativa a solutiilor si ideilor prezentate. Astfel, serviciile media buying si planning vor fi asigurate de catre OMD, in timp ce Godmother va coordona procesul de comunicare in mediul online si BTL, iar Rogalski Damaschin Public Relations va fi responsabila pentru comunicarea cu presa si liderii de opinie.
„Am invitat la procesul de selectie unele dintre cele mai creative si eficiente agentii din industrie, carora le multumim pentru efort, pentru idei si pentru energia pe care au investit-o in propunerile pe care ni le-au facut. Partenerii pe care i-am selectat au demonstrat ca au inteles in cel mai inalt grad valorile brandului pe care ne dorim sa il construim. Doresc sa felicit toate agentiile castigatoare pentru capacitatea de a livra idei care vor contribui la lansarea cu succes a brandului Promenada, idei care se afla in faza avansata de implementare si pe care publicul le va putea evalua in curand” a declarat Gerald Beck, Managing Director, Raiffeisen evolution.
Campania de lansare promite sa aduca o schimbare in standardele comunicarii in Romania, printr-un mix care va include toate mediile relevante pentru publicul tinta si printr-un mesaj care va schimba modul in care publicul larg se raporteaza la un centru comercial.
Promenada, proiect situat la intersectia arterelor Calea Floreasca, Soseaua Pipera si Str. Barbu Vacarescu, va fi inaugurat la data de 17 octombrie 2013 si este dezvoltat de Raiffeisen evolution. Promenada va deveni un landmark in peisajul urban al zonei de nord a Capitalei, oferind publicului un mix relevant de magazine, unele fiind concepte noi de retail pentru Romania, o terasa exterioara cu o suprafata de peste 7.000 mp, amplasata la ultimul etaj, unde se va afla o gradina verde pe toata perioada verii si un patinoar pe durata sezonului rece, precum si o selectie optima de restaurante si cafenele, adaptata preferintelor variate ale publicului larg. Dezvoltat dupa un design avangardist semnat de biroul de arhitectura romanesc B23T, Promenada va redefini experientele consumatorului intr-un centru comercial, prin utilizarea tehnologiei si a serviciilor dedicate de customer support.