Campania publicitara lansata de Cola isi propune sa cucereasca persoanele cu varste cuprinse intre 20 si 40 de ani. Foloseste mesajul "Imposibilul devine posibil", introdus in 2009 si tagline-ul "Gust grozav de Coca-Cola, Zero zahar."
Prin aceasta campanie, Coca Cola doreste sa contracareze succesul lui Pepsi Max, care detine o cota de piata de 6%, fata de 3,3%, cat are Cola Zero. Volumul vanzarilor de Coca Cola Zero nu a depasit 3,6% din piata in 2010, scrie brandrepublic.com.
Ultimele NOUTATI
Suferi de artroza? Afla despre tratamentul pentru artroza, infiltratiile pentru genunchi
Romanii cu panouri solare pe casa sunt loviti de o noua lege: alta obligatie pentru prosumatori
5 Lucruri pe care sa le iei in considerare atunci cand alegi un card cadou de Paste pentru angajati
Credite online, garantate de stat, pentru plata chiriei, nunta si chiar masina second hand: vezi aici conditiile ca sa iei banii cu dobanda mica
Cum sa-ti rotunjesti salariul, stand pe telefon sau laptop: idei de facut bani online
Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit. Zilnic in Inboxul tau.
Partenerii nostri
Peste 50.000 de persoane angajate prin intermediul ANOFM, in primele 3 luni din 2024
OFICIAL! Ce noutati au aparut in legislatia muncii si cum trebuie gestionate de managerii HR
VENITURI incluse in adeverinta pentru pensie, conform Legii nr. 360/2023
Mijloacele fixe de la A la Z: legislatie explicata si studii de caz
Ordinea stingerii obligatiilor fiscale in fisa sintetica pe platitor
Dividende interimare distribuite in cursul anului: monografia contabila si opinia specialistului
Te-ar putea interesa si