Rogalski Damaschin Public Relations anunta finalizarea procesului de rebranding
rogalski damaschin public relationslogoculorilogodialogagentii
"Good advocates" este promisiunea pe care Rogalski Damaschin Public Relations o face astazi clientilor, brandurilor, companiilor, consumatorilor, institutiilor, autoritatilor si comunitatilor din Romania.
Rogalski Damaschin Public Relations anunta finalizarea procesului de rebranding printr-o pozitionare ce introduce o viziune noua asupra PR-ului. Agentia isi propune sa introduca in practica si limbajul curent al PR-ului conceptul de “good advocacy”, care desemneaza o comunicare militanta, onesta si creativa de natura sa genereze continut valoros si rezultate pozitive atat pentru companii, cat si pentru consumatori.
Astfel, misiunea agentiei este sa creeze un impact social si economic pozitiv prin idei care inspira schimbarea in bine. In acelasi timp, Rogalski Damaschin Public Relations lanseaza provocarea de a demonstra ca este posibil ca prin comunicare intreaga comunitate sa evolueze, intr-o perioada in care consumatorii au asteptari din ce in ce mai mari de la branduri, companii, lideri.
Conceptul “good advocacy” se bazeaza pe o buna cunoastere a prioritatilor si aspiratiilor publicului din Romania, prin utilizarea unor instrumente proprii ale agentiei, printre care se numara “T.O.P.I.C” (cercetarea si analiza tendintelor, opiniilor, perceptiilor, influentelor si convingerilor publice) “Auditul Reputatiei” sau “Scorul de influenta al liderilor de opinie”. Totodata, sub noua viziune, agentia se structureaza in doua arii de specialitate: consumer PR, coordonata de Alina Damaschin, in calitate de Creative Leader, si corporate PR, divizie coordonata de Eliza Rogalski, in calitate de Strategy Leader.
Noua identitate vizuala stilizeaza elementele din vechiul logo: scara - simbolul curiozitatii si al urcusului disciplinat - sprijinita de un nor, simbol al creativitatii, al ideilor si al imaginii de ansamblu. Culorile care compun noul logo marcheaza pe de o parte continuitate cu traditia care a consacrat agentia in cei 6 ani de activitate, violetul fiind simbolul energiei si al inspiratiei, si pe de alta parte viziunea asupra viitorului, culoarea aquamarine adaugata in noua identitate fiind simbolul transparentei si al dialogului.