Sixt New Kopel: Analiza asupra pietei de Leasing Operational
sixt new kopelanalizapiataleasing autoclienticompanii
Sixt New Kopel, una dintre cele mai importante companii de leasing operational din Romania, lanseaza prima analiza asupra pietei de profil, analiza realizata cu aportul companiilor utilizatoare de servicii de leasing operational si management de flote.
Majoritatea clientilor de leasing operational ai companiei vad acest produs drept o modalitate de reducere a costurilor interne ale companiei, o modalitate de outsourcing a serviciilor de suport si vad in furnizor un partener care implementeaza servicii auxiliare esentiale.
Portofoliul de clienti al Sixt New Kopel cuprinde companii precum Tuborg, Menatwork, Pepsi, Honeywell, Strauss si ContiTech.
Conform analizei „Piata de leasing operational” realizata de Sixt New Kopel, principalele trei criterii la alegerea furnizorului de leasing operational sunt:
Pretul si pachetul de servicii.
Relatia dezvoltata cu furnizorul si flexibilitatea serviciilor sale.
Imaginea corporate a companiei.
„Observam ca cei mai multi clienti contracteaza serviciile noastre de leasing operational atat pentru reducerea costurilor legate de flota auto cat si pentru a beneficia de suportul unei companii cu experienta in domeniu. Fiind parte a New Kopel Group beneficiem de sinergiile dintre divizii si de sustinerea lor: lucram foarte bine cu departamentul de service si al Union Motors si in acest mod avem un control strict asupra calitatii reparatiilor precum si al costurilor”, a declarat Maria Fierbantu, director vanzari al Sixt New Kopel.
„De asemenea, Sixt Rent a Car ne furnizeaza automobile de inlocuire atat timp cat clientii nostriii au nevoie de ele iar AAA New Kopel face posibila furnizarea catre clienti o solutie optima pentru vanzarea vechilor lor masini, care sunt inlocuite cu cele preluate in leasing operational”, a adaugat Maria Fierbantu.
In ceea ce priveste motivul pentru care utilizeaza leasingul operational, clientii Sixt au pus pe primul loc reducerea costurilor si flexibilitatea pe care o au la dispozitie in functie de necesarul real de autovehicule pentru companie in functie de proiecte sau o anumita perioada a anului. De asemenea, clientii Sixt New Kopel au apreciat ca prin serviciile de leasing operational au economisit timp care ulterior a fost alocat obiectului de activitate de baza.
„In anii anteriori obisnuiam sa achizitionam automobilele, criteriile principale fiind pretul de achizitie, costul de intretinere si gradul de acoperire al retelei de service. Leasingul operational ne-a adus o reducere a costurilor si o flexibilitate mult mai mare”, a declarat Bogdan Costea, director de logistica al Tuborg.
In ordinea importantei serviciilor incluse de un contract de leasing operational pentru utilizatori se regasesc:
Rapiditate in rezolvarea incidentelor si cit mai putine zile de imobilizare pentru autovehicule.
Proactivitate si furnizarea rapida de autovehicule de inlocuire.
Pregatire profesionala ridicata pentru personalul ce lucreaza in unitatile de service folosite de furnizor.
Statisticile referitoare la incidentele autovehiculelor utilizate, frecventa reparatiilor/interventiilor in service si numarul de kilometri/masina.
Serviciul de ridicare si predare pentru autovehiculele ce necesita interventii (Serviciu pick-up).
„Este important pentru noi sa avem o comunicare buna cu furnizorul de leasing operational si reusim sa avem acest lucru cu Sixt. Calitatea serviciilor post vanzare este esentiala, la fel ca si statisticile, pentru ca ne ajuta apoi sa reducem costurile legate de flota”, a declarat Adriam Mihailovici, manager de flota al Menatwork in cadrul analizei realizate de Sixt New Kopel.
Analiza „Piata de leasing operational” a fost realizat in cursul lunii iunie 2013 atat prin intalniri directe cu clientii companiei dar si prin chestionare via Call Center propriu al New Kopel Group.