Statul cauta in consultant pentru privatizarea Romtelecom, pana pe 21 noiembrie
ministerromtelecomprivatizareconsultanta
Ministerul pentru Societatea Informationala (MSI) a prelungit pana pe 21 noiembrie 2013 perioada in care puteau fi depuse ofertele de participare pentru servicii de consultanta in vederea vanzarii pachetului minoritar de actiuni pe care MSI il detine la Romtelecom
Termenul limita de depunere si deschidere a ofertelor a fost prelungit pana la data de 21 noiembrie 2013, la solicitarea potentialilor ofertanti, in vederea finalizarii elaborarii ofertelor si a organizarii unor consultari interne aprofundate cu toti factorii de decizie implicati.
Data deschiderii ofertelor a fost, de asemenea, decalata, urmand a avea loc pe 21 noiembrie 2013, ora 14:00, la sediul Ministerului pentru Societatea Informationala, iar termenul in care pot fi solicitate clarificari a fost prelungit pana pe 14 noiembrie 2013, ora 17:00.
„Viitorii ofertanti trebuie sa dovedeasca ca au participat in ultimii 10 ani, in calitate de consultant al guvernelor/ministerelor/altor autoritati publice din Romania sau la nivel international, in cadrul unor proiecte de privatizare la companii de stat cu o cifra de afaceri de cel putin 2,5 miliarde de lei la momentul demararii procesului de privatizare sau au finalizat in ultimii 10 ani cel putin un contract de consultanta a guvernelor/ministerelor altor autoritati publice din Romania sau la nivel international, in cadrul unor proiecte de privatizare cu o valoare de cel putin 1,3 miliarde de lei la companii de stat sau au participat in ultimii 5 ani in calitate de consultant in investitii financiare pe piata de capital sau vanzari de pachete de actiuni, cumulate in mediul privat, in valoare de cel putin 500 milioane de lei, conform criteriilor stabilite de catre minister”, se arata in comunicatul ministerului.
Atributiile consultantului vor consta in acordarea de asistenta specializata pe tot parcursul procesului de privatizare, elaborarea tuturor documentelor si efectuarea tuturor proceselor a caror necesitate apare pe parcursul procesului de privatizare, inclusiv cele care au menirea de a optimiza procesul de privatizare (divizari, fuziuni, conversie etc.), elaborarea strategiei de privatizare si propunerea metodei de privatizare.