Studiu: Borsec este cel mai puternic brand romanesc, pentru al doilea an la rand
studiuborsecdornabcrbrandclasamentbrandro
Borsec, Poiana, Kandia, Gerovital, Dorna, BCR, La Dorna, Dacia, Plafar si Timisoreana sunt primele marci din clasamentul celor mai puternice 50 BRANDURI ROMANESTI in 2011, potrivit studiului lansat de revista Biz si Unlock Market Research, in cadrul conferintei BrandRo.
Pentru al doilea an la rand, Borsec este cel mai puternic brand romanesc. Cinci dintre marcile aflate in primele zece locuri anul trecut se afla si acum in aceeasi "galerie" selecta: Borsec, Poiana, Dorna, BCR, Dacia si Timisoreana.
"Meritul lor (n.r., al companiilor) este acela de a nu fi oprit motoarele chiar daca au ajuns la plafonul de siguranta si de a-si calcula pasii in asa fel incat, in conditii de instabilitate economica, sa nu se abata de la valorile lor", se arata in comunicatul de presa remis de realizatorii studiului.
Brandurile de media au avut un clasament dedicat
Pro TV este liderul pe segmentul media, urmat de Antena 1, Radio Zu, TVR1, Prima TV, Kiss FM, Radio 21, Libertatea, Adevarul si Europa FM. Ultimele doua branduri sunt nou intrate in top.
Studiul Unlock Market Research si-a propus sa contorizeze "puterea" marcilor autohtone pentru al doilea an consecutiv, nu din perspectiva economica, corporatista, ci din perspectiva investitiei de incredere si afectivitate de care beneficiaza din partea consumatorilor.