Tempo Advertising comunica pentru compania BSG si deruleaza prima campanie nationala pentru cresterea increderii in serviciile de amanet
bsgadministratorclientibirocratiesenior account managerimprumuturipropuneri
Tempo Advertising a castigat contul de comunicare al BSG, liderul pietei de amanet din Romania, printr-o campanie de pozitionare a amanetului drept un serviciu financiar respectabil. Odata cu acesta campanie, Tempo marcheaza debutul comunicarii pe categoria amanet, BSG fiind si primul client din aceasta industrie care demareaza o campanie nationala de comunicare.
„Brieful BSG a fost pentru noi o oportunitate cum rar se intalneste: nu doar un client din aceasta zona care comunica pentru prima data la nivel national, ci chiar o categorie in care se comunica pentru prima oara. Am pornit la lucru cu entuziasm si am ajuns destul de repede la gandul strategic pe care am construit campania. Imaginea oamenilor despre casele de amanet este de multe ori una negativa, acestea fiind percepute ca afaceri indoielnice cu bijuterii, la care apeleaza cei aflati in situatii disperate. Iar amanetele nu fac decat sa intareasca aceasta imagine atunci cand, in materialele lor promotionale, pun mereu accentul pe bijuterii, adica posibiliul cost al tranzactiei, si nu pe beneficiu (imprumutul)”, a declarat Mihai Preotu, Strategic Planner.
Astfel, ideea strategica din spatele propunerii castigatoare a fost mutarea accentului inapoi pe beneficiu si pozitionarea BSG Amanet drept un serviciu financiar obisnuit prin care obtii un imprumut in schimbul unei garantii, avand avantajele rapiditatii si accesibilitatii, in comparatie cu serviciile bancare. De aici, conceptul creativ a venit firesc, pozitionand amanetul drept un “serviciu de urgenta”, pentru situatii neprevazute si cheltuieli care te iau prin surprindere.
Rezolvarea a inclus propuneri de spot radio si TV care declina conceptul creativ prin mesajul cheie: „BSG Amanet iti ofera imprumutul de urgenta 110. Un act, o garantie, zero birocratie”
Echipa care a lucrat la propunere a fost formata din:
Client: Nicu Rotarescu - Administrator;
Agentie: Costin Milu – Creative Director, Mihai Preotu – Strategic Planner, Gabriel Mihailescu – Art Director, Iulia Soare – Copywriter, Raluca Ionita – Client Service Director si Bogdan Ivascu – Senior Account Manager.