Exportatorii romani obtin facilitati semnificative, pe relatia cu toate pietele comerciale cheie. Partenerii externi pot receptiona produsele autohtone in prima parte a programului de lucru, fie ca e vorba de bunuri de larg consum, produse textile, echipamente electronice sau componente auto, ceea ce le va permite ca operatiunile de asamblare / procesare si, in unele cazuri, livrarea catre destinatarii finali, sa fie facute pe parcursul aceleiasi zile, conducand la reducerea costurilor fixe. Practic, companiile locale pot utiliza acest avantaj competitiv, pentru a-si construi propriile oferte si a-si creste vanzarile profitabile.
TNT Express a realizat acest demers in directia extinderii capacitatilor operationale, pe parcursul ultimelor trei luni, in cadrul planului strategic de dezvoltare care vizeaza consolidarea pozitiei sale pe pietele europene, oferirea mai multor alternative logistice clientilor companiei si cresterea veniturilor generate de serviciile premium.
Serviciul 12:00 Express garanteaza livrarea pana la pranz, in urmatoarea sau in cea mai apropiata zi lucratoare, pentru documente, colete sau marfa paletizata, in 26 de tari din Europa si 63 de tari de pe celelalte continente. Serviciul 12:00 Economy Express este o solutie de transport rutier continental, eficienta din punct de vedere costuri, care asigura, in acelasi timp, livrari garantate pentru colete si marfa.
Actualele optimizari ale retelelor operationale, aeriene si rutiere, asigura avantaje sustenabile unui mare numar de companii din Romania, din diverse industrii: de la piata auto pana la industria farmaceutica, de la industriile prelucratoare pana la electronica si high-tech.
De asemenea, pe piata locala, separat de livrarile internationale, prin serviciul Domestic Express, cu livrare a doua zi in Romania, partenerii TNT au acces in 35 de localitati pentru livrari pana la ora 9:00 a.m., 81 de localitati cu livrari pana la ora 10:00 a.m., precum si in 344 localitati cu livrari pana la ora 12:00.
“Prin acest upgrade, capacitatile de livrare in timp definit au crescut cu pana la 20%, in cazul multor destinatii comerciale cheie. TNT Express este in mod cert compania la care sa apelezi pentru livrari garantate, la primele ore ale zilei” a declarat Jan Willem Breen, Global Director Marketing & Strategy, TNT Express.
In paralel, TNT Express a lansat o campanie de marketing destinata promovarii conexiunilor internationale si a serviciilor de curierat express, aerian sau rutier, catre orice destinatie din Europa. Campania integrata, derulata inclusiv pe piata locala, vizeaza proiecte BTL, cu componente offline / online si social media, iar clientii TNT Romania au posibilitatea de a beneficia de tarife preferentiale pe parcursul urmatoarelor luni ale anului.