United va realiza pentru Portland Trust campania de lansare a Floreasca Park, cea mai verde cladire de birouri din Bucuresti. Cu o abordare integrata de marketing, United va concentra campania spre crearea notorietatii in piata si spre atragerea de noi chiriasi. United va creste atat gradul de recunoastere a brandului, cat si expunerea sa in Bucuresti, printr-o campanie de marketing integrata, care include PR, organizare de evenimente si advertising.
Legat de serviciile de PR, United a construit o strategie de comunicare care acorda o importanta majora presei de business si presei specializate pe industria imobiliara. Strategia consta in tactici specifice, cum ar fi conferinte de presa, interviuri speciale si comunicate de presa, dar si programe dedicate si speciale pentru jurnalisti. O prima conferinta de presa a fost organizata pe 30 mai, unde jurnalistii au fost invitati pe santierul Floreasca Park pentru prezentarea tehnologiilor utilizate in constructia celei mai verzi cladiri de birouri din Bucuresti.
United a creat o campanie de advertising complexa si continua pentru Floreasca Park, care se desfasoara in print si in online. Pornind de la obiectivele strategiei, campania de advertising va sublinia tehnologiile ecologice si inovative ale cladirii, dar si beneficiile pe care le ofera chiriasilor. Agentia a creat o serie de ad-uri de presa si bannere on-line, care marcheaza momente specifice ale procesului de dezvoltare pana in momentul deschiderii oficiale a cladirii de birouri.
De asemenea, o parte importanta a campaniei de marketing o reprezinta evenimentele speciale. United va organiza evenimente strategice, cum ar fi Green Round Table Discussion, pentru a aduce in atenta pietei beneficiile cladirilor verzi, beneficiile pe care acestea le pot oferi comunitatii, planetei si profitului. Pentru deschiderea oficiala, stabilita pentru luna noiembrie 2013, United va organiza proiectul oficial de lansare a cladirii Floreasca Park.
“Contrar unei prime impresii, domeniul cladirilor verzi are un grad scazut de awarness pe piata romaneasca. Provocarea noastra a fost sa aducem in atentia mass-mediei subiectul constructiilor verzi, dar si Floresaca Park, cea mai verde cladire de birouri din Bucuresti. Am ales sa utilizam un mix intre publicitate si PR pentru a targeta publicurile tinta, potentiali chiriasi, mass-media si autoritati. Astfel, misiunea noastra strategica pentru proiect este atat de a educa piata, dar si de a promova tehnologiile ecologice, de a crea notorietate pentru proiect si de a genera leaduri de vanzari pentru client. Ca partener de marketing al Portland Trust inca din 2011, suntem bucurosi sa vedem ca acest dezvoltator tinteste Excelenta, atat in ceea ce priveste dezvoltarea imobiliara, cat si in ceea ce priveste brandingul si marketingul", afirma Dan Cirstea, Managing Partner United.
"Avem o colaborare extraordinar de buna cu United. Imi place echipa United, este o echipa cu idei fresh, atenta la nevoile clientului, care intelege cu adevarat ceea ce acesta urmareste sa obtina prin proiectele de marketing. Rezultatul a fost intotdeauna excelent!", declara Florin Furdui, Country Manager Portland Trust despre colaborarea cu United.
"Cu noul proiect Floreasca Park eram in cautarea unei agentii care sa spuna lumii despre ceea ce facem. Am investit in inovatii fantastice si ne-am dorit ca acest lucru sa ajunga la presa, la chiriasi si la profesionistii din domeniul imobiliar. United a livrat exact ceea ce am vrut: eficienta si acoperire media de top" Robert Neale, CEO Portland Trust.