Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

6 modalitati prin care poti revigora un produs / serviciu vechi

6 modalitati prin care poti revigora un produs / serviciu vechi
de la 06 Iun. 2014
6 modalitati prin care poti revigora un produs / serviciu vechi Tags: culoriproduseconsumatoribusinesslogopromotii

Ai vanzari proaste? Revigoreaza-ti strategia tinand cont de urmatoarele sase sfaturi, care pot transforma un produs sau serviciu vechi intr-unul "proaspat"!

Bicarbonatul de sodiu era folosit doar la... copt. Chiar daca se afla pe rafturile tuturor gospodinelor, bicarbonatul reprezinta un simbol al reinventarii si repozitionarii.
 
Acest produs a depasit nivelul alimentar si este folosit ca deodorant, produs de curatat; de asemenea, bicarbonatul iti poate albi si curata dintii. 
 
Ganditi-va la ceva: daca un produs atat de simplu poate fi reinventat, cum iti poti revigora propriile produse si servicii? Raspunsul este mai jos.
 
Fie ca vrei sa iti reimprospatezi gama de produse/ servicii sau sa le reinventezi in totalitate, urmatoarele sase strategii te vor ajuta sa iti atingi obiectivul.
 
1. Un nou nume. Daca tu consideri ca numele nu are nicio rezonanta, gandeste-te de doua ori la consecinte. Sa luam in considerare "masina second hand". Eticheta nu te-ar ajuta prea mult sa o vinzi, nu-i asa? Nu suna mai bine "masina aflata la primul proprietar, cu toate actele si reviziile la zi"? Unii cumparatori ar putea sa o considere chiar un produs premium, in ciuda faptului ca este "la mana a doua". De fapt, consumatorii tin cont si de reclama. Daca etichetezi o masina drept "folosita", vei obtine mai putini bani la vanzare, decat in situatia in care o promovezi mai elegant. Aceasta este puterea descrierii.
 
2. Un produs "nou si imbunatatit". Fie ca vorbim de o eticheta pe un produs fizic sau un banner pe site-ul tau, asigura-te ca oferi ceva mai nou si mai bun. Cumparatorii iau singuri deciziile de achizitie, in functie de informatiile disponibile, astfel incat orice schimbare minora a produsului sau serviciului tau poate fi decisiva. Daca ai investit timp si bani in reimprospatarea unui produs, ar trebui sa le permiti clientilor sa stie ca vrei sa le oferi tot ce este mai bun!
 
3. Discuta cu liderii de opinie din comunitate, castiga-le increderea si respectul. In lucrarea "The Tipping Point", Malcolm Gladwell da exemplul pantofilor usori ieftini, a caror popularitate a scazut de-a lungul timpului. Totusi, dupa ce pustanii din cartier - cei care stabilesc moda! - au inceput sa poarte tenisi la mijlocul anilor '90, aceste incaltari au revenit in atentia tuturor. Gandeste-te la cat de influent poate fi un produs. Dezvolta noi piete, gaseste noi clienti.
 
4. O noua nisa. S-ar putea ca produsul tau sa nu fie cel mai nou. Pentru o noua nisa, reprezinta insa o noutate. Gandeste-te la cizmele UGG. Au fost proiectate initial pentru tinerele care le-au cumparat la preturi mari. Au fost proiectate pentru surferii australieni, o piata mica, de altfel. Identificarea de noi clienti a reprezentat crezul UGG si astfel incaltarile ciudate s-au ieftinit si au devenit accesibile pentru tot mai multe femei.
 
5. Limiteaza disponibilitatea produselor tale. Aceasta tactica ar putea parea contradictorie, dar cand un produs este limitat, oamenii vor dori sa-l aiba. Retrage un produs vechi cu surle si trambite si consumatorii vor miza pe noile tale lansari. Ofera promotii, stocuri limitate.
 
6. Schimba culorile si stilul. Fie ca relansezi un produs intr-o culoarea diferita sau iti redesenezi logo-ul, noua ta afacere are nevoie de un "facelift". Logo-ul Apple a evoluat de-a lungul anilor si evolutia sa reflecta natura inovativa. Logo-ul tau reprezinta primul lucru pe care il vad potentialii consumatori; asigura-te ca este unul de efect. Nu rata sansa de a-ti reimprospata imaginea. Pe masura ce piata devine mai aglomerata, este important sa profitam de atasamentul consumatorilor. Fie ca iti reimpachetezi serviciile existente sau redesenezi ambalajele, trebuie sa evoluezi sau altfel "vei muri" din punct de vedere al business-ului. Cel mai important este sa nu te plafonezi! 


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant
click pe cuvantul dorit


Newsletter zilnic GRATUIT
Manager de succes - 6 strategii imbatabile
Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Manager.ro pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!


Da, doresc să descarc GRATUIT cadoul si să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton
Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare
Top imagine

Comentarii

0 comentarii


Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Top imagine
Newsletter zilnic GRATUIT
Manager de succes - 6 strategii imbatabile
Aboneaza-te la newsletterul Manager.ro si primeste ultimele noutati pe email.

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit  "Manager de succes - 6 strategii imbatabile".

Consilier Managementul Deseurilor


Descarca Alerter Manager.ro



Cele mai citite stiri




Ultimele comentarii



Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.
Din fericire, NU scriem despre
cancan, showbiz, lifestyle sau scandal.

Adauga e-mailul tau pentru Stiri din Romania reala, cu informatii zilnice, articole din economie, politic si administrativ.

Da, vreau sa primesc newsletterul zilnic.
Advertisement