Ahrendts: Tot ceea ce Burberry creeaza trece prin biroul unei singure persoane
burberryangela ahrendtsreintroducere brand piatachristopher baileyautocrat al branduluipalton burberry
Directorul executiv al Burberry, Angela Ahrendts (foto), a preluat conducerea brandului inca din anul 2006, dar pana atunci, brandul o "luase pe aratura".
Acum, insa, brandul revine in forta pe piata. Desi este recunoscut pentru paltoanele sale, ele nu s-au mai regasit pentru o perioada de timp nici macar in garderoba directorilor.
Iar Ahrendts spune cat de greu i-a fost sa reintroduca brandul pe piata.
"Pe piata luxului, ubicuitatea te ucide. Iar asta inseamna ca nu mai faci parte din aceasta piata", spune Ahrendts.
Astfel, ea a inceput sa centralizeze brandul, iar incepand de acum va fi un "autocrat al brandului".
"Marile branduri de la nivel global nu au oameni in toata lumea proiectand si producand tot felul de lucruri. A devenit destul de clar ca daca Burberry isi doreste sa revina in prima linie a brandurilor globale de lux, atunci trebuie sa aiba un director de design la nivel global", spune directorul executiv.
"Am avut un designer tanar pe nume Christopher Bailey, cu care am mai lucrat la Donna Karan si care stiam ca este foarte talentat. L-am prezentat ca un "tar al brandului" si am spus echipei ca orice lucru care va ajunge la consumatori, va trece mai intai prin biroul sau. Fara exceptii!", conchide Ahrendts.
In acest fel, ea a capatat increderea echipei, mai ales ca este destul de riscant sa lasi totul pe mana unei singure persoane. Dar, partea buna este ca va ajuta brandul sa ramana consecvent.