Autostrada Pitesti-Sibiu, mai la toamna

Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Autostrada Pitesti-Sibiu, mai la toamna Autostrada Pitesti-Sibiu, mai la toamna
de Manager.ro la 19 Ian. 2012
Urmareste-ne pe Google News
autostradapitestisibiucoridorul ivfonduriue

Compania Nationala de Autostrazi a anuntat ca licitatia pentru tronsonul de autostrada Sibiu-Pitesti (116 kilometri) va avea loc in aceasta toamna. Constructia va dura trei ani si va costa trei miliarde de euro.

Compania de Autostrazi a anuntat ca proiectul de autostrada Pitesti-Sibiu - ultima portiune inca nelicitata din viitoarea autostrada Bucuresti-Arad - va fi scos la licitatie la sfarsitul acestui an. Potrivit calendarului oficial al constructiei, aceasta va dura trei ani, va incepe la sfarsitul anului 2013 si va costa circa trei miliarde de euro. 

Banii, in proportie de 85%, sunt de la UE

Vestea buna este ca cei 116 de kilometri ai portiunii Pitesti-Sibiu vor fi construiti in proportie de 85% cu bani veniti de la Uniunea Europeana, explicatia fiind legata de faptul ca autostrada face parte din Coridorul IV Pan-European, care isi propune sa lege Constanta de Dresda si Nurnberg pe ruta Constanta-Bucuresti-Arad-Budapesta-Bratislava-Brno-Praga. Fondurile europene vor fi deblocate prin programul POS-T 2014-2020. 

Ministerul Transporturilor din Romania a evitat pana acum sa faca pasii necesari pentru inceperea licitatiilor si a constructiei acestui tronson de autostrada, motivul fiind legat de costul foarte ridicat al lucrarilor. Singurul pas realizat pana acum a fost studiul de fezabilitate comandat de Guvern in 2007, terminat in 2008 si aprobat prin Hotararea de Guvern 1418/2008. 

Pe unde trece 

Conform planului initial, traseul autostrazii va pleca din punctul in care astazi se termina atostrada Bucuresti-Pitesti si va continua pana la Curtea de Arges. Autostrada va trece in continuare prin comunele Barsesti, Suici si Poiana, urmand sa se interesecteze cu actualul DN7 (Valea Oltului) in localitatea Racovita. 

Autostrada va evita astfel zone precum Dealul Negru, Ramnicu Valcea sau Calimanesti-Caciulata-Cozia. Ulterior, autostrada se va termina in actuala centura a Sibiului dupa ce va merge in paralel cu Valea Oltului si cu DN7 pe portiunea Racovita-Sibiu.
 

Ultimele NOUTATI

Impresie proasta la interviul de angajare: ce nu le place patronilor sa vada in prima zi
Interviurile Manager.ro

Impresie proasta la interviul de angajare: ce nu le place patronilor sa vada in prima zi

today24 Apr. 2024
Ai incredere in terapie cum are terapeutul incredere in tine
Life Style

Ai incredere in terapie cum are terapeutul incredere in tine

today23 Apr. 2024
Semnal de alarma? Romanii investesc mai mult in crypto decat la Bursa de Valori Bucuresti
Banii tai - sectiune de educatie financiara

Semnal de alarma? Romanii investesc mai mult in crypto decat la Bursa de Valori Bucuresti

today23 Apr. 2024
Locuri de munca platite cu peste 2.500 - 3.000 de euro net in Romania: in ce judete se fac angajari
Companii

Locuri de munca platite cu peste 2.500 - 3.000 de euro net in Romania: in ce judete se fac angajari

today23 Apr. 2024
Ghidul angajatorului. Cum dovediti ca un salariat este incompetent?
Companii

Ghidul angajatorului. Cum dovediti ca un salariat este incompetent?

today23 Apr. 2024
3 motive pentru care firmele ar trebui sa mareasca an de an salariile angajatilor
Economie

3 motive pentru care firmele ar trebui sa mareasca an de an salariile angajatilor

today23 Apr. 2024
Ce beneficii primesc angajatii din privat inainte de Paste: 7 din 10 firme ofera cadouri
Economie

Ce beneficii primesc angajatii din privat inainte de Paste: 7 din 10 firme ofera cadouri

today23 Apr. 2024
4 trucuri de care sa tii cont in 2024 la renovarea bucatariei
Life Style

4 trucuri de care sa tii cont in 2024 la renovarea bucatariei

today23 Apr. 2024
E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE

Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit. Zilnic in Inboxul tau.

Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare, Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT Raportul Special:

"E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE"
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Partenerii nostri

Te-ar putea interesa si

Semnal de alarma? Romanii investesc mai mult in crypto decat la Bursa de Valori Bucuresti
Banii tai - sectiune de educatie...

Semnal de alarma? Romanii investesc mai mult in crypto decat la Bursa de Valori Bucuresti

today23 Apr. 2024
Locuri de munca platite cu peste 2.500 - 3.000 de euro net in Romania: in ce judete se fac angajari
Companii

Locuri de munca platite cu peste 2.500 - 3.000 de euro net in Romania: in ce judete se fac angajari

today23 Apr. 2024
Ghidul angajatorului. Cum dovediti ca un salariat este incompetent?
Companii

Ghidul angajatorului. Cum dovediti ca un salariat este incompetent?

today23 Apr. 2024
3 motive pentru care firmele ar trebui sa mareasca an de an salariile angajatilor
Economie

3 motive pentru care firmele ar trebui sa mareasca an de an salariile angajatilor

today23 Apr. 2024

Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.

Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare, Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT Raportul Special:

"E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016
x