Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

Barbatii comanda de doua ori mai multa mancare decat femeile

Barbatii comanda de doua ori mai multa mancare decat femeile
de la 27 Nov. 2013
Barbatii comanda de doua ori mai multa mancare decat femeile Tags: foodpanda.rocomanda mancarebarbati femei

Aproximativ 55% dintre comenzile online de mancare sunt realizate de barbati, in timp ce 45 de procente dintre comenzile zilnice apartin femeilor, potrivit foodpanda.ro, platforma de livrare de mancare lansata in urma cu doua luni in Romania si sustinuta de incubatorul de afaceri Rocket Internet.


“Daca, pana acum, barbatii erau mai familiarizati cu acest concept de comanda online, in prezent, statisticile arata o crestere a interesului si din partea femeilor. Se poate spune chiar ca, printre tineri, aceasta diferenta este nesemnificativa. Patrunderea Internetului si a smartphone-urilor face ca procentul femei/barbati sa fie aproape egal”, a spus Dan Macarie, Country Manager foodpanda.ro.

Insa in ceea ce priveste felurile de mancare comandate, diferentele sunt clare – femeile se axeaza pe variantele rapide de mancare, cum ar fi pizza sau paste, si pe cele light, precum salatele, in timp ce barbatii, indiferent de intervalul orar, comanda cu preponderenta preparate la gratar, dar nu se dau inapoi nici de la mancarea chinezeasca.

Diferentele sunt vizibile si atunci cand vine vorba de cantitatea de mancare comandata. Astfel, barbatii prefera meniurile care includ felul intai, doi si o salata, in timp ce reprezentantele sexului frumos prefera un singur fel de mancare, adesea insotit si de un desert.

„Cu toate acestea, nu exista o diferenta majora in cosul mediu al celor doua sexe, avand in vedere ca meniurile care contin doua feluri de mancare si o salata au aproape acelasi pret ca o pizza sau o portie de paste”, a mai spus reprezentantul foodpanda.ro.

Momentul din zi in care este efectuata comanda arata, de asemenea, diferenta dintre preferintele celor doua sexe. In prima parte a zilei, femeile detin o pondere mai ridicata din totalul comenzilor, iar dupa orele 14:00, tendintele se egalizeaza.

Situatia se schimba insa seara, cand procentul barbatilor care comanda mancare la domiciliu creste, depasindu-l pe cel al femeilor. foodpanda.ro colaboreaza, in prezent, cu peste 100 de restaurante din Bucuresti, iar pentru inceputul anului viitor planuieste extinderea serviciului si in Cluj-Napoca.

Foto: Wikipedia.


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant
click pe cuvantul dorit


Newsletter zilnic GRATUIT
Manager de succes - 6 strategii imbatabile
Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Manager.ro pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!


Da, doresc să descarc GRATUIT cadoul si să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton
Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare
Top imagine

Comentarii

0 comentarii


Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Top imagine
Newsletter zilnic GRATUIT
Manager de succes - 6 strategii imbatabile
Aboneaza-te la newsletterul Manager.ro si primeste ultimele noutati pe email.

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit  "Manager de succes - 6 strategii imbatabile".

Consilier Managementul Deseurilor


Descarca Alerter Manager.ro



Cele mai citite stiri




Ultimele comentarii



Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.
Din fericire, NU scriem despre
cancan, showbiz, lifestyle sau scandal.

Adauga e-mailul tau pentru Stiri din Romania reala, cu informatii zilnice, articole din economie, politic si administrativ.

Da, vreau sa primesc newsletterul zilnic.
Advertisement