Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

Care criza? Un nou magazin premium in Bucuresti cu mobilier produs manual

Care criza? Un nou magazin premium in Bucuresti cu mobilier produs manual
de la 15 Oct. 2013
Care criza? Un nou magazin premium in Bucuresti cu mobilier produs manual Tags: chic ville bucuresti

Lantul de magazine Chic Ville, specializat pe decoratiuni interioare personalizate, va inaugura, in data de 17 octombrie, primul magazin din Bucuresti, acesta fiind cea de-a treia locatie a retelei.


Reprezentantii companiei se aşteapta la un trafic mediu lunar de aproximativ 20.000 de persoane ce vor achizitiona peste 6.000 de produse. Situat la intrarea principala a centrului comercial Promenada, pe o suprafata de circa 200 de metri patrati, noul magazin Chic Ville va oferi clientilor produse fabricate manual si o intreaga gama de produse speciale.

Printre acestea se numara obiecte de mic mobilier (mese, scaune, fotolii, comode, birouri, etajere, biblioteci), obiecte de sticla, ceramica, accesorii pentru bucatarie, obiecte de decor, textile, perne, plante decorative si cadouri.

„Dupa deschiderea a doua magazine avem confirmarea ca exista piata pentru a sustine extinderea retelei Chic Ville, datorita ascensiunii pe care am inregistrat-o in vanzari. Astfel, decizia de extindere vine ca urmare a succesului magazinului din Iulius Mall Cluj, iar inaugurarea Chic Ville in cadrul Promenada din Bucuresti este o decizie strategica de dezvoltare care vine in completarea segmentelor de trafic vizate”, a declarat Marius Serbanescu, Director de Achizitii al Chic Ville.

Chic Ville a investit in acest magazin suma de 250.000 de euro si estimeaza ca acesta va avea un trafic lunar de aproximativ 20.000 de persoane, apogeul urmand a fi atins, cu siguranta, in perioada sarbatorilor de iarna.

Magazinul va dispune de o echipa de 15 persoane pregatite spre a identifica nevoile clientilor care viziteaza magazinul.

„Reteaua a crescut datorita pozitionarii brandului si a strategiei de comunicare alese. Diferentierea Chic Ville consta in amenajarea 100% ambientala menita sa inspire clientii, dar si sa plaseze produsele intr-un context familiar acestora. De asemenea, Chic Ville spune povestea produselor, iar acest lucru contribuie la apropierea clientilor fata de produsele noastre”, a afirmat Serbanescu.

Foto: Chic Ville.


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.


Newsletter zilnic GRATUIT
Manager de succes - 6 strategii imbatabile
Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Manager.ro pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!


Da, doresc să descarc GRATUIT cadoul si să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton
Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare
Top imagine

Comentarii

0 comentarii


Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Top imagine
Newsletter zilnic GRATUIT
Manager de succes - 6 strategii imbatabile
Aboneaza-te la newsletterul Manager.ro si primeste ultimele noutati pe email.

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit  "Manager de succes - 6 strategii imbatabile".

Consilier Managementul Deseurilor


Descarca Alerter Manager.ro



Cele mai citite stiri




Ultimele comentarii



Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.
Din fericire, NU scriem despre
cancan, showbiz, lifestyle sau scandal.

Adauga e-mailul tau pentru Stiri din Romania reala, cu informatii zilnice, articole din economie, politic si administrativ.

Da, vreau sa primesc newsletterul zilnic.
Advertisement