Ce crede Google ca se va intampla cu reclamele in viitor
googleandroidreclameviitorbussines
Tehnologia are o evolutie fulminanta si se schimba rapid, aproape in fiecare zi. Iata ca expertii de la Google estimeaza ca in deceniul urmator vor fi tot mai multe reclame pe frigidere, pe bordul masinilor, pe termostate, pe ochelari si ceasuri,scrie Wall Street Journal.
Intr-o scrisoare trimisa catre Securities and Exchange Commission (SEC), Google explica care sunt motivele pentru care nu ar trebui sa-si arate public veniturile generate de dispozitive mobile.
Potrivit Wall Street Journal, rivalii de la Facebook si Twitter s-au conformat unor cereri venite din partea SEC, insa cei de la Google au afirmat ca industria gadget-urilor mobile evolueaza atat de rapid, incat va include tot mai multe tehnologii diferite.
Google a notat in scrisoarea catre SEC ca se asteapta ca in viitor, clientii sa utilizeze serviciile companiei si sa vada reclamele postate de aceasta pe o gama tot mai diversificata de dispozitive.
De exemplu, sistemul de operare al celor de la Google, Android, se afla pe primele pozitii in lumea smartphone-urilor, estimarile aratand ca acesta ruleaza pe 80% din telefoanele care au fost comercializate in 2013.
Acum cei de la Google si-au propus sa isi impuna softul mobil si pe dispozitive din alte categorii.
Recent, Google a incheiat acorduri cu companii din domeniul auto precum Audi, General Motors, Honda si Hyundai in scopul de a introduce sistemul Android si in autovehicule.
Potrivit sursei citate, in urma cu doua luni, Google a anuntat o noua versiune a sistemului sau de operare pentru produse de tipul smartwatch-urilor.
In plus, pe piata din SUA se vand deja cu succes ochelarii inteligenti ai Google, mai scrie Wall Street Journal.
In ianuarie 2014, compania americana a facut public faptul ca este interesata sa achizitioneze producatorul de detectoare de fum si de termostate Nest pentru suma de 3,2 miliarde de dolari.
Cu toate ca cei de la Google afirma in scrisoarea citata, ca estimarile lor indica faptul ca reclamele vor aparea in viitor pe tot mai multe gadget-uri, inclusiv termostate, reprezentantii firmei au anuntat ca Nest nu are un model de business bazat pe reclame si publicitate agresiva.