Ce spune logo-ul unei companii despre aceasta (Infografie)
logocompaniifirmeculoriyahooimagini
Logo-ul unei companii importante devine sinonim cu identitatea acesteia. Ganditi-va la "M"-ul aurit al McDonald's-ului, "marul" de la Apple, scrisul elegant al "Coca-Cola", semnul de la "Nike" si alte imagini simbolice.
Dar ce spune un logo despre compania pe care o reprezinta?
In cazul Yahoo, modificarea unui logo foarte vechi (format dintr-un "Y", urmat de semnul exclamarii), reprezinta o modalitate de semnalare a evolutiei brandului.
Este pentru prima oara in 18 ani cand Yahoo isi va modifica logo-ul. Proiectul face parte din campania de marketing "30 de zile de schimbare", in timpul careia site-ul Yahoo va afisa cate un logo pe pagina sa, in fiecare zi, timp de o luna, urmand sa aleaga varianta finala in data de 5 septembrie.
"Logo-ul este cartea ta de vizita, identitatea, imaginea", spune directorul de marketing Kathy Savitt.
"Logo-ul Yahoo este binecunoscut; unora le place, altora nu. Am decis sa il modificam, pentru a reflecta dezvoltarea noilor produse... si pentru a semnala deschiderea unui nou capitol in istoria Yahoo".
123Print a realizat o infografie referitoare la logo-urile marilor companii si insemnatatea lor, dincolo de aspectele generale.