Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

Chinezii, nemultumiti de preturile cafelelor de la Starbucks

Chinezii, nemultumiti de preturile cafelelor de la Starbucks
de la 21 Oct. 2013
Chinezii, nemultumiti de preturile cafelelor de la Starbucks Tags: chinacafeacctvutilizatoritwitteralimente

Starbucks este criticata de presa chineza, deoarece practica preturi mai mari la cafea in China, decat in cazul altor tari. Cel mai mare lant de cafenele din lume, Starbucks, s-a extins masiv in aceasta tara.

De la 400 de cafenele in China, la inceputul anului 2010, Starbucks va inaugura in curand localul cu numarul 1.000; China va depasi anul viitor Canada in privinta numarului de cafenele Starbucks, devenind a doua cea mai mare piata pentru compania americana.
 
Totusi, Starbucks este criticata de China Central Television (CCTV), din cauza preturilor mai mari cu 30%, aplicate in cazul produselor vandute in China. Companiile Apple si Nestle au fost, de asemenea, criticate de presa si autoritatile chineze, din cauza preturilor prea ridicate.
 
Potrivit CCTV, un latte mediu costa 27Rmb (4,43 dolari) in China, fata de 19,98Rmb in Chicago, 14,6Rmb in Mumbai si 24,25Rmb in Londra.
 
De asemenea, Starbucks are profituri mai mari in China decat in alte regiuni. In trimestrul fiscal incheiat la 30 iunie, Starbucks a inregistrat o crestere a profitului cu 36% in Asia - fata de 22% - America si 3% - Europa, Orientul Mijlociu si Africa.
 
Starbucks precizeaza insa ca strategia legata de pret a fost bazata pe costurile pietei locale, incluzand aici investitiile in infrastructura, imobiliare si forta de munca. De asemenea, profitul Starbucks in regiunea Asia-Pacific a fost realizat in 14 tari, nu doar in China, explica reprezentantii lantului de cafenele.
 
Wang Zhengdong, directorul Coffee Association of Shanghai, a declarat pentru CCTV: "Starbucks s-a bucurat de profiturile rezultate din preturile ridicate aplicate in China, din cauza increderii oarbe a consumatorilor locali in Starbucks si alte branduri occidentale".
 
"Daca o cafea este prea scumpa, nu o cumpara, nu o beau", spune un utilizator de Twitter din China. "Daca aveti timp sa va ocupati de asemenea chestiuni, de ce nu va concentrati si asupra preturilor la imobiliare, la medicamente, alimente si bauturi? Acestea sunt lucrurile care au impact asupra traiului nostru zilnic".


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant
click pe cuvantul dorit


Newsletter zilnic GRATUIT
Manager de succes - 6 strategii imbatabile
Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Manager.ro pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!


Da, doresc să descarc GRATUIT cadoul si să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton
Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare
Top imagine

Comentarii

0 comentarii


Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Top imagine
Newsletter zilnic GRATUIT
Manager de succes - 6 strategii imbatabile
Aboneaza-te la newsletterul Manager.ro si primeste ultimele noutati pe email.

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit  "Manager de succes - 6 strategii imbatabile".

Consilier Managementul Deseurilor


Descarca Alerter Manager.ro



Cele mai citite stiri




Ultimele comentarii



Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.
Din fericire, NU scriem despre
cancan, showbiz, lifestyle sau scandal.

Adauga e-mailul tau pentru Stiri din Romania reala, cu informatii zilnice, articole din economie, politic si administrativ.

Da, vreau sa primesc newsletterul zilnic.
Advertisement