Cifra de afaceri Cemacon a crescut cu 39% in primul semestru
cemaconcifra de afacericresterevanzaricaramidablocuri ceramice
Blocurile ceramice sunt la mare cautare in 2012, dovada fiind cresterea cifrei de afaceri a Cemacon cu 29% in primul semestru al anului curent, fata de cel din 2011.
Firma si-a propus o crestere a cifrei de afaceri pentru a depasi valoarea de 40 de milioane de lei. Modalitatile de obtinere a acesteia sunt dintre cele mai diverse, intrucat baza a fost fixata prin cresterea inregistrata in primul semestru. "Cel mai important, ne-am creat premisele pentru a continua sa crestem in a doua parte a anului. Vom introduce in piata produse unice si vom aplica strategii comerciale care aduc valoare atat partenerilor distribuitori, cat si beneficiarilor si constructorilor. Vrem sa depasim pragul de 40 de milioane de lei - cifra de afaceri", a declarat directorul general al Cemacon, Liviu Stoleru.
Dinamica cifrei de afaceri a depasit dinamica volumelor, iar compania a vandut la preturi mai mari, care au adus un plus de profitabilitate operationala.
Producatorul de blocuri ceramice Cemacon Zalau a vandut cu 34% mai mult fata de primul semestru al anului trecut, si a devenit al doilea "jucator" pe piata din Transilvania.
"Performanta primelor sase luni din 2012 vine ca o incununare a eforturilor incepute de noua echipa de management in 2010, atat la nivelul vanzarilor, cat si la cel al eficientizarii organizatiei si reducerii costurilor. Ne-am extins cota de piata in dauna concurentilor, am obtinut profit operational peste media sectorului", a explicat Stoleru.
Vanzarile propuse pentru trimestrul al treilea al lui 2012 sunt cu mult crescute, iar compania vrea sa-si imbunatateasca portofoliul de produse si sa implementeze niste strategii inteligente de marketing.
Anul acesta, valoarea pietei de caramida din Romania s-a contractat cu 14%, potrivit unui comunicat al firmei.