ICF Romania organizeaza anual conferinta capitolului local al (ICF) International Coach Federation. Pentru urmatoarea intalnire: “Cum demostrezi eficienta în coaching masurand rezultatele”, evenimentul îsi propune sa stranga coachi acreditati ICF, coachi aflati în procesul de formare în cadrul diverselor scoli de specialitate, manageri sau antreprenori care folosesc coaching-ul ca intrument în dezvoltarea lor si a echipei pe care o conduc.
În cadrul sesiunii din 30 mai, participantii vor putea diseca studii de caz atent selectate pentru a prezenta rezultatele obinute si motivele pentru care coaching-ul este o metoda eficienta de transformare si de obtinere a unor rezultate concrete. Vor prezenta propriile studii de caz veterani ai pieei locale de coaching, precum Mihai Stanescu si Rodica Obancea, alaturi de coachi din noul val, precum Dan Staicu, Laura Hurubaru si Raluca Mohanu. Fiecare studiu de caz e urmat de sesiuni de întrebari si raspunsuri.
“Anul acesta aducem cinci coachi ai pietei locale ce vor prezenta cat mai concret prin studii de caz eficienta coaching-ului reflectata în rezultatele obtinute alaturi de proprii clieni. Încercam în fiecare an sa aducem si discutii noi, actuale în industria noastra, iar cei care vor participa anul acesta vor putea pleca cu o mai buna întelegere a comportamentului si reactiilor noastre si ale clientilor nostri, o mai buna întelegere a rolului brandingului personal; si de asemenea o mai buna întelegere a generatiei Y, o nisa în plina dezvoltare”, spune Monica NICOLESCU, Presedintele ICF Romania.
Întalnirea “Cum demostrezi eficienta în coaching masurand rezultatele” mai propune spre discutie si alte subiecte importante, printre care:“Harta brandului personal”, alaturi de Alina Tudose (Managing Director & Head of Strategy, Chon & Jansen JWT) care va explica ce înseamna branding-ul din perspectiva unui coach, antreprenor si freelancer, “Coaching pentru generatia Y“, alaturi de Vlad Bog (HR Country Lead, Microsoft), punctand care sunt caracteristicile generatiei Y si cum coaching-ul poate avea o influenta importanta.
De asemenea, Ana Iorga (Managing Partner, Lemon Studio), expert în Neuromarketing, va prezenta modalitati prin care neurostiitna poate fi utilizata în coaching.
“Coaching-ul se bazeaza pe ajutorul pe care îl acorda clientului în a îsi schimba comportamentul, a dobandi noi atitudini sau abilitati pe care vrea sa le dezvolte. Toate acestea au la baza procesul de învatare si motivatia clientului de a obtine ceea ce îsi doreste. Toate aceste principii au un substrat neurologic: întelegerea modului de a reactiona al creierului nostru si a felului în care suntem conectati. În cadrul conferintei, voi veni cu sfaturi si exercitii concrete, iar din principiile neurostiintei vom extrage niste aplicatii practice pentru domeniul coachingului”, spune Ana IORGA, Managing Partner, Lemon Studio.