Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

Consumatorii au votat "Produsul anului" in industria bunurilor de larg consum

Consumatorii au votat "Produsul anului" in industria bunurilor de larg consum
de la 08 Mai. 2014
Consumatorii au votat "Produsul anului" in industria bunurilor de larg consum Tags: media concept storeprodusul anuluimihaela padurarugalamarriottesomar

Media Concept Store, agentia de comunicare ce reprezinta in Romania proiectul "Produsul Anului", a acordat premiile asociate acestei competitii, aflata la a 5-a editie, in cadrul unei Gale care s-a desfasurat la J.W. Marriott Bucharest Grand Hotel, in data de 7 Mai.


"Produsul Anului" este cel mai amplu studiu realizat pe consumatorii romani, in urma caruia este premiat produsul ce acumuleaza cel mai mare punctaj in 3 criterii: atractivitate, inovatie si satisfactie in categoria bunurilor de larg consum.

Conceptul care anima ”Produsul Anului®” a fost introdus in Franta in urma cu 27 de ani, fiind prezent in peste 35 de tari (SUA, Marea Britanie, Brazilia, India etc) si aflandu-se intr-o continua expansiune.
 
In Romania, in acest an studiul s-a desfasurat in luna aprilie. Cercetarea a fost realizata de compania Exact Cercetare si Consultanta, membra ESOMAR (European Society for Opinion and Market Research), pe un esantion de 4.201 respondenti, reprezentativ pentru populatia din mediul urban, cu varsta cuprinsa intre 18 si 54 de ani, utilizatori de internet.

Eroarea maxima de esantionare este +/-1.5%.
 
In studiu pot fi inscrise toate produsele de larg consum care au avut o inovatie in ultimele 18 luni anterioare startului competitiei. 
 
Astfel, brandurile care vor purta eticheta rosie “Produsul Anului” timp de 12 luni, incepand cu luna mai a acestui an, sunt: Ariel 3in1 PODS (Procter & Gamble), Activia Mic Dejun (Danone), Salam de Sibiu Reinert (H&E Reinert), Tedi Go! (Tymbark Maspex Romania), SUPRAMAX® articulatii (Zdrovit Romania) si MemoPlus 2 Go (Walmark Romania).
 
“Editia din acest an a continuat competitia in spiritul diversificarii categoriilor, cu noi tipuri de produse, de genul suplimentelor alimentare, acceptand provocarea de a se se supune testului consumatorilor si de a se inscrie in cursa pentru a fi desemnate” Produsul Anului 2014”, a aratat Mihaela Paduraru, Project Manager "Produsul Anului" din partea Media Concept Store.


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant
click pe cuvantul dorit


Newsletter zilnic GRATUIT
Manager de succes - 6 strategii imbatabile
Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Manager.ro pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!


Da, doresc să descarc GRATUIT cadoul si să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton
Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare
Top imagine

Comentarii

0 comentarii


Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Top imagine
Newsletter zilnic GRATUIT
Manager de succes - 6 strategii imbatabile
Aboneaza-te la newsletterul Manager.ro si primeste ultimele noutati pe email.

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit  "Manager de succes - 6 strategii imbatabile".

Consilier Managementul Deseurilor

Descarca Alerter Manager.ro



Cele mai citite stiri




Ultimele comentarii



Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.
Din fericire, NU scriem despre
cancan, showbiz, lifestyle sau scandal.

Adauga e-mailul tau pentru Stiri din Romania reala, cu informatii zilnice, articole din economie, politic si administrativ.

Da, vreau sa primesc newsletterul zilnic.
Advertisement