cora a lansat coradrive.ro
coramagazineromaniacora driveestimariservicii
Cora Romania a lansat coradrive.ro, primul hipermarket online din Romania cu livrare de tip drive. Serviciul este disponibil initial pentru magazinul cora Lujerului din Bucuresti, urmand a se implementa si in alte magazine din retea.
Modul de functionare este unul foarte simplu: clientul isi face un cont pe site, comanda produsele, plateste online, alege un interval de livrare si merge cu masina in spatiul dedicat drive-ului pentru a lua cumparaturile gata impachetate.
"Comertul electronic creste de la an la an, iar romanii s-au obisnuit deja sa faca plati online, sa cumpere diverse servicii si produse. Deschiderea hipermarketurilor online este, asadar un pas firesc. coradrive este un sistem foarte bine pus la punct, preturile sunt aceleasi ca in magazin, comanda si livrarea se fac foarte simplu si speram ca in acest fel sa venim in sprijinul clientilor care sunt foarte ocupati si nu au timp de cumparaturi. In prelansare, feedback-urile au fost foarte bune, iar dupa coradrive Lujerului, cora Romania pregateste drive-uri si pentru alte magazine", a declarat Claudia Mirica, director cora Lujerului Bucuresti.
• Pe site sunt listate peste 10.000 de produse la acelasi pret ca in hipermarketul fizic;
• Site-ul este structurat in 8 raioane: Produse proaspete, Bacanie, Bauturi, Frumusete si ingrijire, Pentru casa, Bebe, Petshop, Tabac, carora li se adauga HiperOfertele cora;
• Clientii vor avea intotdeauna produsele proaspete cu cel mai bun termen de valabilitate;
• Selectia produselor a fost facuta in functie de topul vanzarilor, dar si in functie de axele de diferentiere cora: produse bio, bebe, marci proprii cora;
• Exista mai multe criterii de cautare a articolelor: dupa categorie produs, brand, tipul promotiei etc;
• Tichetele de reduceri obtinute ca urmare a utilizarii cardului de fidelitate sunt valabile pentru urmatoarele cumparaturi la drive;
• Valoarea cosului de cumparaturi este in permanenta afisata asa incat clientul stie daca si-a depasit sau nu bugetul;
Perceptia clientilor vis-à-vis de noul concept - sondaj intern realizat pe 2.000 de clienti
- 80% cunosc conceptul Drive
- 37% au aflat de acest concept prin intermediul Internetului si 31% de la prieteni
- 40% gasesc util drive-ul, 35% - inovant, iar 25% nu sunt interesati de concept
- 85% au incredere in prospetimea si calitatea produselor de la drive
- 45% isi doresc mai multe promotii la drive decat in magazin
- 55% isi doresc un serviciu drive centrat pe calitatea produselor, iar 45% isi doresc un serviciu ultrarapid
- 80% au incredere in modalitatea de plata
- 60% sunt interesati si de livrarea la domiciliu, in timp ce 40% nu isi doresc acest serviciu
La 1 septembrie 2013, Franta a ajuns la un numar de 2.422 de servicii drive, 31 dintre ele fiind deschise doar in luna august;
Contrar estimarilor de anul trecut, numarul drive-urilor a crescut in intervalul septembrie 2012 - septembrie 2013, cu 928 unitati;
In Paris exista un drive la 50.000 de locuitori. Media sortimentului drive este in Franta de 10.490 de referinte. coradrive are cel mai mare sortiment - 26.878 referinte in 2013, cu 25% mai mult fata de 2012.
cora a deschis primul magazin in Romania in anul 2003. Dintre cele 12 magazine pe care compania le are in Romania, patru sunt la Bucuresti si opt in provincie, la Constanta, Ploiesti, Cluj-Napoca, Baia Mare, Arad, Drobeta Turnu Severin si Bacau.