Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

Costurile de marketing ale Nike au crescut in contextul Cupei Mondiale

Costurile de marketing ale Nike au crescut in contextul Cupei Mondiale
de la 27 Iun. 2014
Costurile de marketing ale Nike au crescut in contextul Cupei Mondiale Tags: nikeadidasluis suarezfotbalcupa mondiala 2014echipamente sportive

Costurile ridicate de marketing au influentat performanta financiara a gigantului Nike in al patrulea trimestru, incheiat la 31 mai 2014.

Cheltuielile pentru marketing au crescut cu 36%, la 876 milioane dolari, pe masura ce Nike a incercat sa se promoveze in contextul Cupei Mondiale Fifa 2014, informeaza BBC.
 
Profiturile Nike au crescut cu 1%, la 698 milioane dolari, comparativ cu trimestrul anterior al anului 2013.
 
Intre lunile martie si mai, Nike a lansat numeroase modele de incaltaminte, inclusiv Mercury Superfly, purtate de Cristiano Ronaldo.
 
Joi, Portugalia a devenit una din ultimele echipe eliminate din finalele Cupei Mondiale.
 
Perspectiva pentru Nike ramane insa foarte optimista, in conditiile in care brandul are comenzi pentru incaltaminte si echipamente sportive de 13,3 miliarde dolari, programate pentru intervalul iunie - noiembrie 2014 (+11% fata de aceeasi perioada a anului anterior).
 
Vanzarile Nike au crescut cu 11% in T4, la 7,4 miliarde dolari.
 
Nike versus Adidas
 
Pentru prima oara, Nike a sponsorizat mai multe echipe decat Adidas in cadrul Cupei Mondiale.
 
Compania germana Adidas are un contract de sponsorizare cu "vampirul" Luis Suarez, care a fost suspendat timp de patru luni, dupa ce l-a muscat pe fotbalistul italian Giorgio Chiellini.
 
Jucatorul echipei de fotbal Liverpool Luis Suarez nu mai are voie sa joace in urmatoarele noua partide internationale, fapt ce-l elimina, practic, din confruntarile sportive ale Cupei Mondiale.
 
Adidas a precizat ca nu-l va mai sponsoriza pe Suarez in cadrul competitiei actuale, dar nu va modifica aspectele contractelor aflate in desfasurare, pentru care si-a luat angajamentul jucatorul.
 
"Adidas sustine fara echivoc decizia FIFA. Adidas nu este de acord sub nicio forma cu comportamentul recent al lui Luis Suarez si ii va reaminti acestuia de standardele ridicate care sunt impuse jucatorilor", a anuntat un purtator de cuvant al Adidas.  


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant
click pe cuvantul dorit


Newsletter zilnic GRATUIT
Manager de succes - 6 strategii imbatabile
Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Manager.ro pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!


Da, doresc să descarc GRATUIT cadoul si să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton
Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare
Top imagine

Comentarii

0 comentarii


Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Top imagine
Newsletter zilnic GRATUIT
Manager de succes - 6 strategii imbatabile
Aboneaza-te la newsletterul Manager.ro si primeste ultimele noutati pe email.

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit  "Manager de succes - 6 strategii imbatabile".

Consilier Managementul Deseurilor

Descarca Alerter Manager.ro



Cele mai citite stiri




Ultimele comentarii



Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.
Din fericire, NU scriem despre
cancan, showbiz, lifestyle sau scandal.

Adauga e-mailul tau pentru Stiri din Romania reala, cu informatii zilnice, articole din economie, politic si administrativ.

Da, vreau sa primesc newsletterul zilnic.
Advertisement