Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

Crestere sustinuta a brandurilor locale in Shopping City Suceava

Crestere sustinuta a brandurilor locale in Shopping City Suceava
de la 07 Mai. 2014
Crestere sustinuta a brandurilor locale in Shopping City Suceava Tags: argosuceavashopping city suceavagraham kilbanechiriibranduri

Suprafetele ocupate de retailerii locali (din judetul Suceava sau din regiunea Moldovei) au crescut cu peste 20% in mixul de chiriasi prezenti in Shopping City Suceava in momentul de fata, comparativ cu spatiile inchiriate de aceeasi categorie in perioada similara din 2013; aceasta a fost cea mai sustinuta crestere procentuala inregistrata in intervalul precizat de catre retailerii locali in centrele comerciale din reteaua Argo Real Estate Opportunities Fund (ARGO).


Peste 3.500 mp au fost inchiriati in Shopping City Suceava in ultimele luni: centrul comercial aniverseaza in aceasta primavara 6 ani de activitate, cu un grad de ocupare de aproape 100%, in care retailerii locali au in prezent o pondere de 39%, brandurile nationale - cca 46%, iar retailerii internationali- aproximativ 15%.


"Centrele comerciale trebuie sa respecte o anumita linie de adaptare la pietele locale si trebuie sa incerce sa sustina pe cat posibil comunitatile din care fac parte. Incurajarea afacerilor locale se inscrie in politica noastra, iar in Shopping City Suceava atingem gradul de ocupare de aproape 100% inclusiv datorita faptului ca, in ultimele luni, alaturi de mari nume internationale si nationale, o serie de firme locale au deschis noi magazine in completarea mixului de retaileri din centrul nostru comercial", a aratat Graham Kilbane, COO ARGO. 

Cresterea numarului brandurilor locale de retail a fost intensa in ultimele luni, cand opt astfel de firme au semnat contracte de inchiriere cu Shopping City Suceava, majoritatea unitatilor respective fiind deja inaugurate. Intre noile destinatii din centrul comercial se afla Next Level (retailer iesean de articole de imbracaminte cunoscut sucevenilor), Neo Fashion (magazin de imbracaminte de dama si pentru barbati, specializat in camasi si costume), Ghio`s (un alt magazin de imbracaminte de dama si barbati), Madeleine (bijuterii si accesorii), o croitorie, un magazin de optica medicala, un restaurant (care se va deschide in curand) si un magazin de electrocasnice Electro Top. Compania Bucovina Electro Top este un retailer de electrocasnice cu capital 100% romanesc, care are o vechime in piata de peste 8 ani si care a dezvoltat o retea regionala de magazine de profil. "Este unul dintre exemplele de businessuri pe care le incurajam sa patrunda in parcurile noastre de retail, intrucat pe de o parte acestea sustin economia locala, iar pe de alta parte reflecta in mixul de retaileri specificul unei anumite zone, ajutand la diferentierea centrelor comerciale", a precizat Graham Kilbane. 

Numarul de retaileri nationali a crescut, de asemenea, in ultimele luni in Shopping City Suceava, intre noile magazine din aceasta categorie aflandu-se SCUZA (produse alimentare traditionale), Eponge Fashion Paris (vestimentatie feminina si masculina) , La Scarpa (incaltaminte si accesorii), Noriel (liderul pietei de retail de jucarii) etc.

Brandurile internationale si-au sporit, la randul lor, prezenta in Shopping City Suceava, intre acestea aflandu-se Decathlon (cel mai mare retailer european de articole sportive) si, in curand, Coccodrillo- unul dintre cele mai cunoscute branduri de imbracaminte pentru copii din Centrul si Estul Europei. 

Cele mai multe dintre noile unitati deschise in Shopping City Suceava sunt unicele prezente ale retailerilor respectivi in oras.

"Shopping City Suceava a evoluat foarte bine in ultimul an in ceea ce priveste diversitatea mixului de retaileri si modul in care acesta raspunde cerintelor pietei locale, avand, in acelasi timp, in momentul de fata, din estimarile noastre, un portofoliu stabil de chiriasi. La implinirea a 6 ani de activitate, putem spune ca Shopping City Suceava este un proiect de succes", a precizat Graham Kilbane.


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant
click pe cuvantul dorit


Newsletter zilnic GRATUIT
Manager de succes - 6 strategii imbatabile
Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Manager.ro pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!


Da, doresc să descarc GRATUIT cadoul si să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton
Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare
Top imagine

Comentarii

0 comentarii


Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Top imagine
Newsletter zilnic GRATUIT
Manager de succes - 6 strategii imbatabile
Aboneaza-te la newsletterul Manager.ro si primeste ultimele noutati pe email.

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit  "Manager de succes - 6 strategii imbatabile".

Consilier Managementul Deseurilor

Descarca Alerter Manager.ro



Cele mai citite stiri




Ultimele comentarii



Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.
Din fericire, NU scriem despre
cancan, showbiz, lifestyle sau scandal.

Adauga e-mailul tau pentru Stiri din Romania reala, cu informatii zilnice, articole din economie, politic si administrativ.

Da, vreau sa primesc newsletterul zilnic.
Advertisement