Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

Criza si efectele asupra productivitatii din SUA

Criza si efectele asupra productivitatii din SUA
de la 24 Aug. 2013
Criza si efectele asupra productivitatii din SUA Tags: crizaefectesuaproductivitateeconomistiafaceri

Majoritatea angajatilor merg la locul de munca cu scopul de a promova, de a castiga mai mult si de a avea mai mult timp liber pentru lucrurile care ii pasioneaza. Principalul factor care face posibile toate acestea este cresterea productivitatii angajatului.

Expertii spun ca cu cat un angajat isi face treaba mai eficient, cu atat angajatorul este mai justificat in a-l plati pe acesta. In cazul SUA, problema este ca se constata un declin constant al productivitatii muncii, scrie TIME.
 
Departamentul Muncii american a anuntat ca productivitatea muncii a crescut cu doar 9% in al doilea trimestru al anului, dupa ce a scazut cu 1,7% in primul interval.
 
Tendinta inregistrata este aceea ca productivitatea muncii creste cu mai putin de un punct pe an, dupa cresteri de aproape 3% timp de un deceniu la inceputul noului mileniu, potrivit TIME.
 
Decresterea inregistrata de rata de crestere a productivitatii a inceput chiar dinainte de recesiune si a coincis cu o incetinire in cresterea tehnologica, confirma specialistii din domeniu.
 
Economistii cred ca unul din factorii ce cauzeaza productivitatea muncii este tehnologia. Odata ce o firma investeste in noi tehnologii, de la computere noi, Internet rapid si software de ultima generatie, angajatii isi pot face treaba mai eficient. 
 
Astfel, diminuarea pretului tehnologiei conduce la crestere economica, cum s-a intamplat in anii '90. Expertii considera ca pentru a reveni pe crestere economica, este nevoie de un nou val de inovatii tehnologice care sa ne ajute sa evoluam.
 
Time se intreaba ce determina totusi inovatia? Unii economisti se bazeaza pe asa-zisa lege a lui Say, conform careia "oferta isi creeaza propria cerere".
 
Expertii spun ca de exemplu, cand Steve Jobs a creat iPhone-ul, nu era cerere pentru acest produs, insa crearea sa a declansat cererea pentru produsul mentionat. 
 
Astfel, de la lansarea iPhone in 2007, piata dispozitivelor smartphone a explodat si afacerile din intreaga lume si-au dotat angajatii cu asa ceva, tocmai pentru ca acestia sa munceasca mai eficient.
 


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant
click pe cuvantul dorit


Newsletter zilnic GRATUIT
Manager de succes - 6 strategii imbatabile
Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Manager.ro pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!


Da, doresc să descarc GRATUIT cadoul si să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton
Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare
Top imagine

Comentarii

0 comentarii


Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Top imagine
Newsletter zilnic GRATUIT
Manager de succes - 6 strategii imbatabile
Aboneaza-te la newsletterul Manager.ro si primeste ultimele noutati pe email.

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit  "Manager de succes - 6 strategii imbatabile".

Consilier Managementul Deseurilor

Descarca Alerter Manager.ro



Cele mai citite stiri




Ultimele comentarii



Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.
Din fericire, NU scriem despre
cancan, showbiz, lifestyle sau scandal.

Adauga e-mailul tau pentru Stiri din Romania reala, cu informatii zilnice, articole din economie, politic si administrativ.

Da, vreau sa primesc newsletterul zilnic.
Advertisement