Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

Cum arata Premium Economy Class in viziunea celor de la Lufthansa

Cum arata Premium Economy Class in viziunea celor de la Lufthansa
de la 14 Mar. 2014
Cum arata Premium Economy Class in viziunea celor de la Lufthansa Tags: premium economy classlufthansaflotacursecabinebusiness

Noua Premium Economy Class a fost prezentata pentru prima data expertilor din industrie in cadrul Targului ITB 2014 din Berlin. Rezervarile pentru noua clasa de calatorie se vor putea face incepand cu luna mai, Premium Economy Class urmand a fi disponibila din noiembrie 2014, in prima faza pe aeronavele Boeing 747-8. Noile fotolii vor fi montate treptat, pe durata urmatoarelor 12 luni, pe intreaga flota de aeronave care opereaza pe distante lungi.


”Noua Premium Economy Class a Lufthansa va oferi o experienta de calatorie complet noua, care combina accesibilitatea cu un nivel mai ridicat de confort. Fotoliile ofera cu pana la 50% mai mult spatiu decat in Economy Class, ceea ce ne va pozitiona pe un segment premium, comparativ cu ofertele similare internationale”, a spus Jens Bischof, Membru al Consiliului Executiv al Lufthansa German Airlines responsabil pentru Vanzari, Produs si Marketing, in cadrul prezentarii sustinute de Lufthansa.
 
Noul produs va permite companiei Lufthansa sa indeplineasca cerintele multor pasageri care calatoresc cu alte companii aeriene la o clasa similara sau care aleg Economy Class datorita conditiilor de calatorie impuse de anumite reglementari. O data cu introducerea noii Business Class cu fotolii care se transforma in paturi full-flat, Lufthansa a crescut diferentierea dintre Economy si Business Class. Ca urmare, Premium Economy Class umple exact acest gol, oferind considerabil mai mult spatiu si confort si o serie de alte avantaje, la costuri medii mai apropiate de Economy Class decat de Business Class. Aceasta mutare reprezinta totodata si introducerea, de catre Lufthansa, a unei noi clase de calatorie, pentru prima data in ultimii 35 de ani.  
 
”Designul si caracteristicile noului fotoliu se bazeaza pe sondaje ample realizate in randul pasagerilor si pe workshop-uri la care au participat partenerii de vanzari. Dupa imbunatatirile de care au beneficiat First si Business Class, instalarea a 3.600 de fotolii pe toate cele 106 aeronave de cursa lunga in decurs de numai un an, va insemna un pas in plus catre o companie de 5 stele”, a continuat Bischof. „Ne asteptam la un volum de peste 1,5 milioane de pasageri pe an care vor alege noua Premium Economy Class.” 
 
Noile fotolii au fost proiectate in parteneriat cu compania müller/romca Industrial Design in Kiel si produse de furnizorul ZIM Flugsitz in apropiere de Lake Constance. In functie de tipul aeronavei, acestea sunt cu pana la 3 centimetri mai late si asigura mai multa intimitate, alaturi de un spatiu lateral cu pana la 10 centimetri mai mare, datorita faptului ca fiecare fotoliu beneficiaza de cotiere generoase si o consola centrala situata intre fotolii. Spatarul poate fi inclinat, iar distanta dintre scaune este de 97 de centimetri. Ca urmare, pasagerii se pot bucura de un spatiu cu 50% mai mare decat cel disponibil la Economy Class. Tetierele pot fi reglate la inaltimea dorita si pliate pe margini, pentru sprijin si un confort mai bun. Incepand cu cel de-al doilea rand de fotolii, pasagerii au la dispozitie rezematoare reglabile pentru picioare, in timp ce, din motive tehnice, pentru primul rand s-a optat pentru dispozitive de sprijin pentru picioare cu rezematoare incorporate, pentru un plus de confort. In apropierea fotoliilor mai exista: suport pentru sticla, priza electrica si un spatiu de stocare generos pentru lucrurile personale ale pasagerilor, caracteristici care asigura o calatorie cat mai relaxanta si mai placuta.  
 
Fiecare pasager poate transporta doua bagaje de cala a cate 23 de kilograme, ceea ce reprezinta dublul bagajelor gratuite premise la Economy Class. Pentru o taxa suplimentara de 25 de Euro, pasagerii se pot bucura si de confortul Business Lounge-urilor  Lufthansa inainte de plecare. Anterior, lounge-urile erau disponibile exclusiv pentru pasagerii cu statut Miles&More, iar accesul contra-cost nu era posibil. Procedurile de check-in si imbarcare si regulamentele privitoare la bagajele de mana sunt identice cu cele de la Economy Class.
 
Serviciul de primire a pasagerilor la bordul Premium Economy este imbunatatit: acestia sunt intampinati cu o bautura de bun-venit, iar fiecare dispune de propria sticla de apa si de o trusa de accesorii practice de calatorie de foarte buna calitate. Meniurile au o prezentare demna de noua clasa, iar preparatele culinare sunt aduse pe farfurii de portelan.
 
Pasagerii pot naviga in programul de divertisment de la bord folosind monitoarele cu touchscreen montate in scaunele din fata lor. Ei pot face acelasi lucru si cu ajutorul unei telecomenzi care are si rolul de consola pentru jocurile video disponibile. In functie de tipul de aeronava, monitoarele masoara intre 28 si 30 de centimetri, adica sunt cu cel putin 2 inchi mai mari decat la Economy Class. Optiunile de divertisment disponibile sunt completate de o paleta larga de reviste si publicatii.
 
Lufthansa Premium Economy Class este un compartiment separat si special marcat in cabina, situat intre Business si Economy Class. Noua clasa are un design excelent si cuprinde intre 21 si 52 de locuri, in functie de tipul de aeronava. Instalarea noii clase se va realiza treptat, de la o sub-flota la alta, incepand din toamna acestui an si urmand a se incheia in vara lui 2015. Prima sub-flota care va integra noua clasa este Boeing 747-8. Costul bilelelor la Premium Economy Class va fi mai apropiat de cel al biletelor pentru Economy Class decat de pretul biletelor la Business Class, iar un zbor dus-intors desupra Americii de Nord sau catre Asia va presupune un cost mediu aditional de 600 Euro.
 
Introducerea Premium Economy Class se alatura seriei de imbunatatiri pe care Lufthansa planuieste sa le aduca tuturor claselor sale, atat la bord, cat si la sol, pana in 2015. La finalul acestei perioade, intreaga flota de cursa lunga va include noile First si Business Class, aceasta insemnand instalarea a 7.000 de fotolii noi pe aeronavele companiei. Alaturi de atentia deosebita acordata interiorului cabinelor, Lufthansa imbunatateste si serviciile oferite atat la bord, cat si la sol. Obiectivul companiei este acela de a-si demonstra si mai mult calitatea de a fi o gazda deosebita, cu o intelegere reala a serviciilor si ospitatitatii.







Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant
click pe cuvantul dorit


Newsletter zilnic GRATUIT
Manager de succes - 6 strategii imbatabile
Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Manager.ro pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!


Da, doresc să descarc GRATUIT cadoul si să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton
Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare
Top imagine

Comentarii

0 comentarii


Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Top imagine
Newsletter zilnic GRATUIT
Manager de succes - 6 strategii imbatabile
Aboneaza-te la newsletterul Manager.ro si primeste ultimele noutati pe email.

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit  "Manager de succes - 6 strategii imbatabile".

Consilier Managementul Deseurilor


Descarca Alerter Manager.ro



Cele mai citite stiri




Ultimele comentarii



Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.
Din fericire, NU scriem despre
cancan, showbiz, lifestyle sau scandal.

Adauga e-mailul tau pentru Stiri din Romania reala, cu informatii zilnice, articole din economie, politic si administrativ.

Da, vreau sa primesc newsletterul zilnic.
Advertisement