Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

Cum devine Photo Booth-ul un instrument de marketing pentru agentiile de PR

Cum devine Photo Booth-ul un instrument de marketing pentru agentiile de PR
de la 15 Apr. 2016 Exclusiv
Cum devine Photo Booth-ul un instrument de marketing pentru agentiile de PR Tags: fotografiifotografii evenimentephoto booth

Photo Booth-ul poate schimba modul in care organizatorii de evenimente isi promoveaza brandul. Folosita ca si un canal de marketing, photo boothul este un accesoriu fun care va imbunatati experienta unui eveniment.


La finalul anului trecut am prezentat un articol despre primul Open Social Photo Booth din Romania, un serviciu de fotografie care aduce tehnologia la petreceri. Aflam acum modul in poate fi acesta folosit de catre organizatorii de petreceri ca si canal de marketing.

3 Moduri in care Photo Booth-ul contribuie la strategia de marketing a brandurilor

Un Social Photo Booth este un accesoriu fun. El ofera invitatilor ocazia sa se distreze, sa imortalizeze momentele speciale si sa iasa din rutina smart-phone-ului.

Din perspectiva organizatorilor de evenimente, Photo Booth-ul ajuta echipa de marketing sa creeze brand awareness, social sharing, sa stabileasca relatii noi si sa genereze noi oportunitati de expunere si marketing pentru brand.
 

Ce poate face Photo Booth-ul pentru evenimente si braduri?

1. Ajuta cresterea numarului de fani pe retelele de socializare

Analizele de digital marketing ne arata ca imaginile postate pe Facebook genereaza cu aproximativ 55% mai multe like-uri decat orice alt tip de postare. Facebook este una dintre cele mai populare platforme de socializare din Romania, atat pentru tineri cat si pentru persoanele de business.
 

Photo Booth-ul contribuie in mod direct la cresterea numarului de fani si engagement organic pe platformele de Social Media.
 

Participantii pot sa posteze imagini sau video-uri pe Facebook si Twitter, in timp real. Insotite de un hashtag preselectat de catre organizatori, toate pozele sunt adunate intr-un album special creat pentru eveniment. In acest fel, ele vor genera sute de like-uri si share-uri.
 

Invitatii la petreceri sunt incurajati sa interactioneze cu paginile brandului si al evenimentului prin optiunea de a-si da “tag” in poze. Cei care doresc sa posteze imagini pot fi rugati sa ofere un “like” paginii brandului inainte de utiliza fotografia Prin aceasta metoda numarul de fani al paginii brandului va creste in mod organic.

 

Pentru organizatorii de evenimente un Photo Booth cu un astfel de software este cea mai usoara metoda de a adauga componenta de social media serviciilor pe care le ofera.”, adauga Dana Banica, co-fondator Photosnacks.ro

2. Permite crearea unei baze de date cu informatiile participantilor

Photo Booth-ul beneficiaza de un software avansat care permite integrarea de chestionare si stocarea de date personale. Utilizarea cabinei poate fi conditionata de completarea unor date simple precum numere de telefon si adrese de email. Toate informatiile sunt apoi stocate intr-o baza de date si pot fi accesate ajutorul unor date unice de logare.
 

Folosind aceasta optiune, organizatorii pot afla informatii relevante despre audienta lor, pe care apoi le pot folosi in procesul de remarketing. Chestionarele pot fi folosite pentru a afla mai multe despre interesele si preferintele audientei unui brand.
 

Cu ajutorul informatiilor stranse, managerii de brand vor putea sa beneficieze de o audienta care este in continua crestere. Prin colectarea adreselor de email un brand isi poate crea o baza de date consistenta pe care sa o poata mentine mereu informata cu privire la activitatea brandului.” - explica Dana Banica, co-fondator.
 

3. Optiunea de video-hosting permite brandului sa se adreseze direct audientei

Evenimentele precum targuri si lansari de produse, conferinte, petreceri de deschidere si networking events sunt locurile perfecte pentru o strategie de direct marketing.
 

Video-hosting-ul permite organizatorilor sa echipeze Photo Booth-ul cu un mesaj pre-inregistrat (poate fi un call-to-action, o scurta descriere a brandului, un spot publicitar) care sa fie afisat inainte ca participantii sa faca poze. In acest fel, un brand poate oferi audientei un mesaj personalizat, in ton cu evenimentul la care se afla.
 

Functia video a cabinei permite si inregistrarea de testimoniale de la invitati. Aceasta practica este incurajata deoarece ofera o experienta in plus invitatilor. Photo Booth-ul inregistreaza mesajele participantilor sau le poate pune intrebari despre experienta lor. Aceasta este o oportunitate unica de a primi feedback despre eveniment din partea audientei.
 

Care sunt costurile Photo Booth-ului Photosnacks?

Costurile pentru inchirierea unui Photo Booth variaza in functie de complexitatea si durata evenimentului si adesea ajung sa fie mai mici decat cele ale unei campanii obisnuite pe Social Media. Preturile incep de la 299EUR pentru doua ore si pot trece de 1000EUR.
 

O sesiune normala dureaza minim doua ore insa ea poate fi prelungita pe o perioada nedeterminata, in functie de necesitatile evenimentului.
 

Profesionistii Photosnacks se ocupa de toate aspectele instalarii cabinei precum si pregatirea ei pentru eveniment. transportul, design-ul, pana si conexiunea la wi-fi poate fi asigurata de catre Photosnacks.
 

Photosnacks transformă modul în care brandurile aleg sa se promoveze si sa faca marketing la evenimente si petreceri. Mai multe informații legate de experiența Photosnacks poți afla pe: www.photosnacks.ro

 


Jurnalist Manager.ro
5 ani de experienta in domeniul editorial
adresa de email: mariat@rs.ro

Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant
click pe cuvantul dorit


Newsletter zilnic GRATUIT
Manager de succes - 6 strategii imbatabile
Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Manager.ro pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!


Da, doresc să descarc GRATUIT cadoul si să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton
Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare
Top imagine

Comentarii

0 comentarii


Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Top imagine
Newsletter zilnic GRATUIT
Manager de succes - 6 strategii imbatabile
Aboneaza-te la newsletterul Manager.ro si primeste ultimele noutati pe email.

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit  "Manager de succes - 6 strategii imbatabile".

Consilier Managementul Deseurilor


Descarca Alerter Manager.ro



Cele mai citite stiri




Ultimele comentarii



Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.
Din fericire, NU scriem despre
cancan, showbiz, lifestyle sau scandal.

Adauga e-mailul tau pentru Stiri din Romania reala, cu informatii zilnice, articole din economie, politic si administrativ.

Da, vreau sa primesc newsletterul zilnic.
Advertisement