Cum pot reduce companiile rata de abandon a clientilor cu 5%

Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Cum pot reduce companiile rata de abandon a clientilor cu 5% Cum pot reduce companiile rata de abandon a clientilor cu 5%
de Manager.ro la 21 Aug. 2013
Urmareste-ne pe Google News
companiisolutiiclienticontactmarcin grygielskiarhitectura

Interactive Intelligence Group Inc. (Nasdaq: ININ), furnizor global de solutii integrate pentru comunicatii de business, dezvoltate pentru a imbunatati experienta clientilor, estimeaza ca, prin utilizarea solutiilor analitice de voce, companiile pot reduce rata de abandon a clientilor cu pana la 5% pentru fiecare milion de apeluri analizate. Acest lucru se datoreaza mijloacelor performante de monitorizare si de evaluare a apelurilor de catre supraveghetorii centrelor de contact, crescand astfel nivelul de satisfactie si rata de retentie a clientilor.

“In centrele de contact, analiza in timp real ofera supraveghetorilor informatiile necesare pentru a face fata situatiilor dificile, inainte de a rata o vanzare sau a pierde un client. Prin programarea si identificarea unor cuvinte si fraze-cheie care identifica un apel cu probleme, supraveghetorii sunt notificati in timp real in privinta acestor evenimente si au posibilitatea de a interveni direct in cadrul convorbirii, ceea ce poate salva o situatie de vanzare sau un client care altfel ar fi fost pierdut”, a apreciat Marcin Grygielski, Manager Teritorial pentru Europa de Est al Interactive Intelligence.
 
De asemenea, solutiile analitice de voce in timp real sunt esentiale in identificarea si reducerea riscurilor de natura legala si in majorarea veniturilor prin cresterea vanzarilor, scaderea costurilor operationale si aplicarea de solutii analitice pentru nevoile specifice.
 
In afara de utilizarea solutiilor analitice de voce pentru retentia clientilor, companiile le mai pot utiliza si pentru identificarea agentilor neperformanti, permitandu-le astfel trainerilor sa le ofere acestora sprijin suplimentar pentru corectarea comportamentelor indezirabile, inainte ca acestea sa devina o obisnuinta pentru ei, si sa ia masuri in cazul agentilor al caror comportament nu poate fi schimbat. Desi rata de abandon al agentilor poate creste initial, potrivit estimarilor realizate de Interactive Intelligence, centrele de contact ar trebui sa observe pe parcurs o imbunatatire cu 3-5% a acesteia, datorita interventiei trainerilor.
 
“Datorita faptului ca agentii pot primi imediat din partea supraveghetorilor instructiuni adaptate nevoilor lor individuale si bazate pe o analiza in timp real a apelului, companiile pot imbunatati experienta clientilor la toate nivelurile, de aceea interesul pentru solutiile analitice de voce in timp real a crescut in ultimii ani in randul centrelor de contact”, a adaugat Marcin Grygielski.
 
Aplicatia Interactive Intelligence pentru analiza apelurilor voce, numita Interaction Analyzer reprezinta o solutie eficienta din punct de vedere al costurilor pentru orice companie sau centru de contact, iar functionalitatea sa ajuta managerii si supraveghetorii sa se concentreze atat pe client, cat si pe agent. Aplicatia Interaction Analyzer se poate integra cu platforma all-in-one Customer Interaction Center®  (CIC) a Interactive Intelligence, fapt ce asigura o implementare rapida si usoara, beneficiind de arhitectura CIC.

Ultimele NOUTATI

Ce trebuie sa faci daca ti-a expirat permisul de conducere: reguli 2024
Noutati auto 2022 - stiri din domeniul auto

Ce trebuie sa faci daca ti-a expirat permisul de conducere: reguli 2024

today18 Apr. 2024
Cum poti sa incepi sa investesti la Bursa de Valori Bucuresti
Financiar-Bancar

Cum poti sa incepi sa investesti la Bursa de Valori Bucuresti

today18 Apr. 2024
Nichita Stanescu - o noua carte a marelui poet apare dupa 40 de ani de la moartea sa - De dor de sufletul lui Andersen
Cultura generala

Nichita Stanescu - o noua carte a marelui poet apare dupa 40 de ani de la moartea sa - De dor de sufletul lui Andersen

today18 Apr. 2024
GHID FISCAL. Noi reguli de la ANAF pentru persoanele fizice care inchiriaza sau subinchiriaza bunuri mobile si imobile: cum se calculeaza taxele catre stat
Ultimele stiri economice

GHID FISCAL. Noi reguli de la ANAF pentru persoanele fizice care inchiriaza sau subinchiriaza bunuri mobile si imobile: cum se calculeaza taxele catre stat

today18 Apr. 2024
Primele semne clare de criza in imobiliare incep sa apara: raport oficial de la o institutie a statului
Imobiliare

Primele semne clare de criza in imobiliare incep sa apara: raport oficial de la o institutie a statului

today18 Apr. 2024
Idei de activitati care-ti aduc bani de acasa: iti trebuie doar un calculator, internet si un card bancar pe care sa ti se vireze banii
Banii tai - sectiune de educatie financiara

Idei de activitati care-ti aduc bani de acasa: iti trebuie doar un calculator, internet si un card bancar pe care sa ti se vireze banii

today18 Apr. 2024
Cele mai grave greseli la volan: aceste gesturi duc anual la mii de decese
Noutati auto 2022 - stiri din domeniul auto

Cele mai grave greseli la volan: aceste gesturi duc anual la mii de decese

today17 Apr. 2024
Verificari obligatorii la masina, cand vine vara: nu mai amana vizita la service
Noutati auto 2022 - stiri din domeniul auto

Verificari obligatorii la masina, cand vine vara: nu mai amana vizita la service

today17 Apr. 2024
E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE

Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit. Zilnic in Inboxul tau.

Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare, Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT Raportul Special:

"E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE"
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Partenerii nostri

Te-ar putea interesa si

Nichita Stanescu - o noua carte a marelui poet apare dupa 40 de ani de la moartea sa - De dor de sufletul lui Andersen
Cultura generala

Nichita Stanescu - o noua carte a marelui poet apare dupa 40 de ani de la moartea sa - De dor de sufletul lui Andersen

today18 Apr. 2024
GHID FISCAL. Noi reguli de la ANAF pentru persoanele fizice care inchiriaza sau subinchiriaza bunuri mobile si imobile: cum se calculeaza taxele catre stat
Ultimele stiri economice

GHID FISCAL. Noi reguli de la ANAF pentru persoanele fizice care inchiriaza sau subinchiriaza bunuri mobile si imobile: cum se calculeaza taxele catre stat

today18 Apr. 2024
Primele semne clare de criza in imobiliare incep sa apara: raport oficial de la o institutie a statului
Imobiliare

Primele semne clare de criza in imobiliare incep sa apara: raport oficial de la o institutie a statului

today18 Apr. 2024
Idei de activitati care-ti aduc bani de acasa: iti trebuie doar un calculator, internet si un card bancar pe care sa ti se vireze banii
Banii tai - sectiune de educatie...

Idei de activitati care-ti aduc bani de acasa: iti trebuie doar un calculator, internet si un card bancar pe care sa ti se vireze banii

today18 Apr. 2024

Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.

Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare, Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT Raportul Special:

"E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016
x