Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

Dana Minca, director BluParty: "Tot ce faceam la inceput era invatat din mers sau luat de la zero"

Dana Minca, director BluParty: "Tot ce faceam la inceput era invatat din mers sau luat de la zero"
de la 14 Mai. 2014 Exclusiv
Dana Minca, director BluParty: "Tot ce faceam la inceput era invatat din mers sau luat de la zero" Tags: blupartypetreceri corporatecopiiantreprenoriatinterviu dana mincafamily day

Dana Minca (foto), antreprenor la BluParty, organizator de petreceri pentru copii, ne-a vorbit despre cum a pornit ideea acestei afaceri si cum s-a dezvoltat aceasta in timp, de la petreceri aniversare private catre solutii de evenimente dedicate companiilor.


Intr-un interviu exclusiv acordat Manager.ro, Dana ne-a povestit cate ceva despre succesul noilor servicii neconventionale in petrecerile pentru copii, pe care le-a denumit Family Day. "Romanii sunt mai pregatiti decat alte tari sa acceseze astfel de servicii", subliniaza Dana Minca.
 
Povesteste-ne cate ceva despre experienta ta antreprenoriala.
 
Am inceput ca antreprenor din timpul facultatii, alaturi de trei prieteni, cu o agentie de babysitting. Nu am avut experienta angajarii intr-o alta companie anterior asa ca tot ce faceam la inceput era invatat din mers sau luat de la zero, lucru care a avut dezavantajele si avantajele sale.

 
Cum a aparut BluParty?
 
Fiind deja in domeniul serviciilor pentru copii am cunoscut si aceasta nisa noua care abia incepea sa se contureze pe atunci, si am decis sa adaugam si cateva servicii din zona de organizare petreceri, pentru clientii agentiei. Domeniul si oamenii cu care am inceput sa lucrez atunci mi-au placut foarte mult, astfel ca, atunci cand eu si asociatii mei am vandut agentia de babysitting, eu am ales sa continui sa dezvolt BluParty, ca o firma separata, dedicata petrecerilor pentru copii. 
 
Cum v-a venit ideea serviciilor dedicate departamentelor HR interesate de motivarea angajatilor cu copii? 
 
Pana acum ceva ani existau aproape exclusiv petrecerile din preajma Craciunului, pentru angajati si copiii lor. Am vazut cat de reusite puteau fi acele evenimente, cat de asemanatoare ca atmosfera, uneori cu petrecerile private, in familie, si asta nu putea fi decat un lucru extraordinar de bun pentru cei care lucrau in companiile respective, si in consecinta si pentru companii.
 
In timp am inceput sa facem astfel de evenimente interne pentru angajati si familiile lor, marketate ca evenimente corporate, si in alte perioade decat sarbatorile, in special pe parcursul verii, pentru companii care ne-au cerut acest tip de eveniment. 
 
Acestea erau in special multinationalele, companii ce veneau cu acest model de eveniment de la sucursalele din afara.
 
Noi am numit aceste evenimente Family Day, pentru ca asta sunt: o zi petrecuta in familie, la iarba verde, o zi de relaxare. Focusul activitatilor este pe copii, pentru ei realizam o adevarata locatie de joaca si un program de activitati, in timp ce parintii pot socializa si pot participa din cand in cand si la activitati. 
 
Ce probleme intre angajator - angajat incercati sa rezolvati?
 
Fiecare se simte mai deschis in mediul familiei si e usor de vazut cum aceiasi colegi pot comunica si socializa mai usor la un astfel de eveniment decat o fac la birou, unde nici timpul si nici atmosfera poate nu o permit intotdeauna. 
 
Cred ca oamenii au nevoie de acest lucru, au nevoie sa interactioneze si in cadru mai putin formal, din cand in cand, pentru ca relatiile de prietenie dintre ei sa se consolideze iar eventuale asperitati se se poata diminua. 
 
Nu mai vorbesc  de cazurile in care angajatii intre departamente colaboreaza doar prin telefon sau email si nu ajung sa se cunoasca decat la astfel de evenimente.
 
Mediul de lucru inseamna colegi, in primul rand, iar mediul de lucru este unul dintre cei mai importanti factori motivationali pentru orice angajat, dupa cum stim. O intelegere si comunicare mai buna intre colegi inseamna comunicare eficienta in interiorul companiei si mai putine schimbari de personal.
 
Din ce puncte de vedere sunt aceste noi servicii neconventionale pe piata din Romania? Ce avantaje si dezavantaje crezi ca vor avea pentru angajati si angajatori? 
 
Sunt neconventionale pentru ca sunt noi pentru majoritatea companiilor din Romania. 
 
Conceptul de teambuilding e deja foarte popular in randul companiilor, iar acest eveniment de tip Family Day este tot un tip de teambuilding, avand aceleasi rezultate pozitive pentru echipe, doar ca in niste costuri mai mici si cu consum de timp mai scazut, pentru ca vorbim de evenimente in locatia sau apropierea locatiei companiei, si cu durata de trei pana la sase ore.

 
Cui i se potriveste Family Day?
 
Family Day se potriveste foarte bine in companiile care au media de varsta in zona 35-45 ani, mai degraba decat 20-30 ani, fiind vorba de familii cu copii peste 3 ani in general. 
 
Cat vor costa aceste servicii si ce rezultate au?
 
Costurile depind binenteles de numarul invitatilor, locatie, meniu, durata si program, ca medie oriunde intre 50 si 120 eur/angajat, daca includem si familia.
 
Rezultatele sunt masurabile doar in cazul in care compania are implementata o procedura de masurare a satisfacției angajatilor, altfel este o apreciere subiectiva, dar acest lucru este valabil in orice teambuilding
 
Cat de pregatiti sunt romanii pentru a accesa si astfel de servicii?
 
Probabil mai pregatiti decat alte tari, tinand cont de faptul ca noi avem oricum o inclinatie catre petreceri in familie si in grupuri mari. Nimeni nu poate fi neplacut surprins la noi de o petrecere la iarba verde, propusa de companie. In plus, nu lipsesc nici locatiile potrivite pentru astfel de evenimente.
 
Caror companii va adresati?  De ce reprezinta o nisa potrivita pentru afaceri?
 
In general este vorba de companii mari si mature, cu vechime de peste zece ani pe piata din Romania, stabile. Genul de companii pentru care vrei sa fii furnizor si cu care poti cladi o relatie buna furnizor-client, in timp. Pentru noi asa stau lucrurile la evenimentele de Craciun, avem clienti cu care lucram de ani de zile si este foarte bine asa pentru ambele parti. 
 
La fel incepe sa se intample si cu aceste evenimente Family Day. Este o nisa care va creste foarte frumos, sunt convinsa de acest lucru.

Prin ce crezi ca se diferentiaza ideile tale de business fata de cele ale competitorilor?
 
Avand o gama larga de produse si servicii, noi putem sa acordam o consultanta reala clientilor si sa le propunem ceea ce se potriveste evenimentului si bugetului lor. 

Este o diferenta subtila, dar foarte mare intre a da unui client solutii si optiuni potrivite pentru el si a face ulterior si vanzarea serviciilor respective, versus a incerca doar sa iti vinzi serviciile.
 
A fost diversitatea produselor in planul de business de la inceput, sau a venit ca o schimbare necesara?
 
Diversitatea a fost in primul rand dorita, pentru ca mie si colegilor mei ne-a placut sa incercam si sa propunem tot timpul lucruri noi. S-a dovedit in timp a fi si strategia corecta in acest domeniu, pentru ca oamenii sunt diferiti, asteptarile lor sunt diferite si trebuie sa ai solutii pentru cat mai multe tipuri de evenimente.
 
Ce alte planuri mai are BluParty in 2014 pentru evenimentele dedicate copiilor? 
 
Am pornit o zona de ateliere si cursuri pentru copii si parinti, este o directie care acum a inceput sa se contureze, si in care noi incercam sa aducem activitati care sa insemne timp de calitate petrecut impreuna parinte-copil. 
 
O sa deschidem in curand si un magazin online de articole de petrecere, de la invitatii pana la baloane si alte decoruri . Deci tot diversificare si anul acesta, dar spre domenii noi, in timp ce lasam sa se consolideze si sa creasca si partea de evenimente pentru copii. Bineinteles, in 2014 dorim sa ne marim si echipa!


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant
click pe cuvantul dorit


Newsletter zilnic GRATUIT
Manager de succes - 6 strategii imbatabile
Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Manager.ro pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!


Da, doresc să descarc GRATUIT cadoul si să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton
Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare
Top imagine

Comentarii

0 comentarii


Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Top imagine
Newsletter zilnic GRATUIT
Manager de succes - 6 strategii imbatabile
Aboneaza-te la newsletterul Manager.ro si primeste ultimele noutati pe email.

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit  "Manager de succes - 6 strategii imbatabile".

Consilier Managementul Deseurilor


Descarca Alerter Manager.ro



Cele mai citite stiri




Ultimele comentarii



Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.
Din fericire, NU scriem despre
cancan, showbiz, lifestyle sau scandal.

Adauga e-mailul tau pentru Stiri din Romania reala, cu informatii zilnice, articole din economie, politic si administrativ.

Da, vreau sa primesc newsletterul zilnic.
Advertisement