Directorul executiv al Ryanair: Pasagerii prosti merita sa fie taxati suplimentar
ryanairmichael o'learysuzy mcleodfacebook
Iti printezi biletul de avion inainte sa mergi la aeroport? Daca nu faci asta, directorul executiv al Ryanair, Michael O'Leary (foto), crede ca esti "prost".
El a facut declaratiile dupa ce o clienta Ryanair, Suzy McLeod, a trebuit sa plateasca la aeroport, in august, pentru ea, cei doi copii si inca doua persoane, in total 380 de dolari (costuri suplimentare) pentru a reusi sa se imbarce. Femeia a scris pe Facebook despre acest lucru, iar stirea s-a propagat rapid.
Michael O'Leary, cunoscut pentru gura "sloboda" pe care o are, a declarat pentru publicatia britanica The Telegraph, in legatura cu acest caz: "Credem ca doamna McLeod a platit 60 de dolari pentru ca este atat de proasta."
Femeia a trebuit sa plateasca la aeroport taxe suplimentare de 300 de dolari pentru cinci persoane (60 de euro de pasager) pentru ca nu a facut check-in online si nu a printat biletele inainte de a ajunge acolo.
La o zi dupa declaratia socanta, O'Leary a spus ca nu s-a referit in special la doamna McLeod, ci la pasageri in general. "Nu am numit-o pe ea proasta, ci pe toti acesi pasageri care cred ca ne vom schimba politica de preturi", a declarat seful Ryanair pentru publicatia Irish Independent.
Ryanair, compania low-cost irlandeza, le cere pasagerilor sa faca check-in-ul online si sa vina la aeroport cu biletele printate. Cei care nu fac asta sunt taxati. O'Leary a declarat ca 99,98% dintre pasagerii companiei vin cu documentele printate.
"Taximetristul" Michael O'Leary
O'Leary este director executiv al Ryanair din 1994 si unul dintre cei mai bogati oameni din Irlanda. El este cunoscut pentru aroganta sa.
In 2004 si-a inregistrat Mercedes-ul ca masina de taximetrie in Dublin pentru a se putea deplasa mai repede prin oras pe benzile rezervate autobuzelor si taxi-urilor. La scurt timp si-a angajat si sofer, cu licenta de taximetrie.