Distribuitorul local de electrocasnice Marelvi tinteste o crestere de 10% a veniturilor in 2012
electrocasnicemarelvivanzarivenituriliebherr
Distribuitorul de produse electrocasnice Marelvi tinteste o crestere de 10% a cifrei de afaceri in 2012, pana la 40 milioane de euro, si dublarea vanzarilor pentru brandul Liebherr in urmatorii trei ani. In prezent, marca Liebherr reprezinta 5% din vanzarile Marelvi.
"Pana la finalul acestui an, vizam vanzarea a 4.000 de produse Liebherr in Romania", a declarat Daniela Bizgan, directorul adjunct al Marelvi.
In prima jumatate a acestui an, Marelvi a inregistrat un rulaj similar cu cel din primele sase luni ale anului trecut, iar lunile iulie si august au adus o crestere de 18 % comparativ cu aceeasi perioada din 2011. Compania mizeaza anul acesta pe cresterea cererii pentru produsele premium, dar si a celei pentru zona de electrocasnice incorporabile.
Marelvi are in portofoliu peste 30 de marci si deserveste 600 de magazine din intreaga tara, printre care amintim Auchan, Flanco, Dedeman si Cora.
Strategia de dezvoltare a companiei in perioada urmatoare se bazeaza si pe dezvoltarea parteneriatelor strategice stabilite cu Liebherr, De Dietrich si Fagor (branduri prezente pe piata locala prin intermediul Marelvi), dar si pe dezvoltarea portofoliului de produse aflat sub brandul propriu Serreno.
Peste 43% din cifra de afaceri a Marelvi este reprezentata de vanzarile de aparate frigorifice.
Compania Marelvi, fondata in anul 1995 cu capital integral romanesc, dispune in prezent de patru centre logistice pozitionate strategic in Radauti, Bucuresti, Deva si Cluj, ce au o suprafata totala de 11.000 mp. Marelvi are 100 de angajati in intreaga tara.